Koncern PSA už zareagoval na prísnejšie emisné limity príchodom plug-in hybridov v modeloch Peugeot 508, 3008 či DS 7, ale aj novými elektromobilmi Peugeot e-208 alebo Opelom Corsa e. „Škrtenie“ CO2 však bude pokračovať ďalej. A to novou generáciou mild-hybridov. V tomto smere už má napokon PSA svoje skúsenosti. Patril k prvým výrobcom, ktorí zaviedli štartér-generátor s prídavným kondenzátorom, i keď len s 12 voltovou elektrickou sústavou. To nové mild-hybridy budú môcť počítať s výkonnejším 48 V okruhom.
Táto technológia zamieri do jeho malých vozidiel na platforme CMP (Peugeot 208, Opel Corsa, DS3) ale aj do tých väčších s platformou EMP 2 (Peugeot 308, 3008, Citroën C5 Aircross, DS7…). Ako prvé sa stanú mild-hybridmi modely využívajúce vynovený 3-valec 1,2 PureTech. Ten dnes nájdeme zabudovaný v oboch platformách. Stať sa tak má v roku 2022. Existovať budú hneď dve verzie takejto elektrifikácie. Modely s manuálnou prevodovkou budú využívať štartér-generátor, teda elektromotor spojený priamo so spaľovacou jednotkou.
Modely s automatickou prevodovkou budú mať elektromotor zabudovaný priamo v prevodovke. Ale nie tej súčasnej. PSA totiž opustí drahé 8-stupňové automaty od japonskej spoločnosti Aisin a prejde k už dlhšie avizovaným 7-stupňovým dvojspojkovým prevodovkám belgickej spoločnosti Punch Powertrain. V takejto konfigurácii by mal mať elektromotor výkon až 20 kW. Očakáva sa, že premiéru bude mať v modeloch 3008 a 5008 v roku 2023. Nová generácia tristoosičky má paradoxne ostať pri klasickom automate s hydrodynamickým meničom.
V rámci elektrifikácie dôjde aj k ďalším zmenám. Súčasné dobíjateľné hybridy zamenia elektromotory, ktoré vyrába PSA na základe licencie Continentalu, za elektromotory japonskej spoločnosti Nidec. Dôjde aj na zmenu dodávateľa batérií. PSA pošle k vode čínsky Catl a nahradí ho spoločnosťou Saft, ktorá je pod krídlami Totalu. Ako už dávnejšie povedal šéf PSA Carlos Tavares, cieľom zmien v dodávateľskej sieti je radikálne zníženie nákladov na elektrifikáciu a odstrihnutie sa od závislosti na čínskych dodávateľoch. Tavares chce totiž získať čo najväčšiu kontrolu nad kľúčovými elektrickými komponentmi.