
Hilux je medzi pikapmi skutočnou legendou. Na svet prišiel v roku 1968, oveľa skôr ako jeho konkurenti od Nissanu a Mitsubishi. A jeho budúcnosť v Európe je ešte svetlejšia ako kedykoľvek predtým. Je totiž možné, že konkurencia mu čoskoro uvoľní priestor. Osud španielskeho závodu Nissanu, kde z liniek schádza hneď trojica sesterských pikapov – Nissan Navara, Renault Alaskan a Mercedes-Benz triedy X – je neistý. Mohol by sa stať jednou z obetí koronakrízy. Minimálne automobilka zo Stuttgartu už potvrdila, že s výrobou triedy X do budúcna nepočíta. Tým pádom sa sťahujú mračná aj nad jeho súrodencami. A do tejto situácie vstúpi Hilux vo výrazne modernizovanej podobe.

Odolnú koncepciu s rámovým podvozkom a listovými perami zadnej tuhej nápravy síce Hilux nemení, ale prináša viac výkonu a prvky, ktoré ho dokážu komfortom a jazdnými vlastnosťami priblížiť k svetu SUV. Stále však zvládne odviezť jednu tonu a ťahať 3,5-tonový príves. Dodávať sa bude s krátkou kabínou, predĺženou Extra Cab a 4-dverovou Double Cab. Dizajnové zmeny zasiahli celú prednú časť s masívnym rámom masky, novým nárazníkom či príplatkovými full-LED reflektormi. K dispozícii sú efektné čierne 18-palcové disky a tri nové odtiene laku karosérie – červená Emotional Red, tmavomodrá Dark Blue a bronzová Oxide Bronze.

A potom je tu úplne nová verzia Invincible, orientovaná na voľný čas. Má odlišnú prednú masku s integrovaným ochranným rámom, masívnu ochranu podvozka a bohaté vybavenie kabíny, ktoré vychádza z najvyššej úrovne. V interiéri sú tak najnovšie vychytávky Hiluxu ako nový prístrojový panel, multimediálne rozhranie s 8-palcovou dotykovou obrazovkou a kompatibilitou so smartfónmi cez Apple CraPlay a Android Auto. Nechýba bezkľúčové otváranie a štartovanie, satelitná navigácia, predné a zadné parkovacie senzory či výkonné audio JBL s deviatimi reproduktormi. K tomu Invicible pridáva dekorácie z čierneho chrómu, klavírnej černe, kožené čalúnenie či modré ambientné osvetlenie.
