Na kopírovanie cudzieho dizajnu sme si zvykli najmä v súvislosti s čínskymi automobilkami, ale ani India nezaostáva. Len nedávno musela indická Mahindra stiahnuť z trhu v USA malý off-road Roxor, ktorý si dizajn „požičal“ z pôvodného Willysu. Jeep sa proti tomu ohradil a spor vyhral. Mahindru to ale neodradilo od ďalšej provokácie. Na svet totiž priviedla nový model Thar, a ten s výnimkou pár detailov akoby z oka vypadol súčasnému Wrangleru. Za Atlantik sa však nechystá, takže sporu s Jeepom sa Mahindra obávať pravdepodobne nemusí.
Indická spoločnosť sa navyše odvoláva na históriu, ktorá je spojená s licenčnou výrobou Jeepov už od roku 1947. Išlo teda o jednu z vôbec prvých automobiliek, ktorá na výrobu amerických pôvodne vojenských off-roadov, konkrétne Wrangleru CJ, licenciu získala. A ako vidieť, mala s nimi úspech, takže dnes sa rozhodla pokračovať v ťažení aj na hrane zákona. Nový Thar bude v teréne nepochybne schopným autom. Má rámový podvozok, dve tuhé nápravy, pohon 4×4 a tiež redukčnú prevodovku. Tá dobehne to, čo stráca Thar na výkone.
Poháňať ho budú totiž pomerne slabé motory – atmosférický benzínový 4-valec s objemom dva litre (112 kW) a turbodiesel s objemom 2,2 litra (97 kW). Pripravená je aj automatická prevodovka. Nábehové uhly s hodnotou 41,8, respektíve 36,8 stupňa a brodivosť až 660 mm sľubujú výnimočné schopnosti v teréne. Na rozdiel od Wrangleru sa ale Thar bude dodávať len v dvojdverovej verzii. A to s pevnou alebo plátennou strechou. Interiér tak odvezie len štyroch cestujúcich so skromným objemom pre ich batožinu.