Od roku 2005 je britské MG v rukách čínskych vlastníkov. Dnes patrí korporácii SAIC Motors, ktorá je jednou zo štyroch najväčších producentov automobilov v Číne. Ročne vyrába 4,5 milióna áut, pričom MG orientuje elektrickou cestou. Je len logické, že sa snaží presadiť v Európe, ktorá má najprísnejšie emisné normy. A to nielen v „domovskej“ Británii, ale aj na iných významných trhoch. Od vlani má značka zastúpenie vo Francúzsku, v Nórsku a Holandsku. Tam však nekončí a pripravuje útok na Nemecko, Taliansko a Španielsko.
V Británii je MG už dnes najrýchlejšie rastúcou značkou v segmente elektromobilov. Ponúka elektrické SUV ZS EV, plug-in hybridné SUV HS PHEV a najnovšie čosi, čím zatiaľ výrobcovia elektromobilov nedisponujú. Nový model MG 5 SW je totiž čisto elektrickým kombi a v tej najžiadanejšej kategórii nižšej strednej triedy. Pokojne ho tak môžeme brať za konkurenta Škody Octavia Combi alebo VW Golf Variant. Poháňa ho elektromotor s výkonom 115 kW, ktorý mu poskytuje zrýchlenie z 0 na 100 km/h pod deväť sekúnd.
Podlahový li-ion akumulátor s kapacitou 52,5 kWh má vydržať podľa prísnejšej normy WLTP na 344 km jazdy. Podpora rýchleho nabíjania umožňuje nabiť batérie na 80 % za 50 minút. Čo je však podstatné, pod zadným vekom má MG 5 SW 578 litrov pre batožinu. Sklopením delených zadných operadiel vzrastie na konečných 1 456 litrov. Nezaostáva ani výbavou. K dispozícii je moderné dotykové rozhranie, kompatibilita so smartfónmi cez Apple CarPlay a Android Auto, viaczónová klimatizácia, tempomat, bezkľúčový prístup či monitoring jazdných prúdov.