Limitované edície sú pre prémiové značky dobrým biznisom. Stačí pár úprav obmedzeného počtu áut a cenovka razom vyletí do nebeských výšav. Tak ako slávne nadzvukové dopravné lietadlo Concorde, ktoré nedávno oslávilo 50 rokov, odkedy sa vznieslo na oblohu. Presne tento moment sa rozhodli v Gaydone pripomenúť i keď pre koronakrízu trochu oneskorene. Napokon, z úspechu britského letectva ťažil Aston už v minulosti špeciálnymi „limitkami“ Vanquish S Red Arrows Edition, Vantage Blades a V12 Vantage S Spitfire. Sériu Aston Martin Wings z dielne divízie „Q by Aston Martin“ tak teraz doplní DBS Superleggera Concorde.
Na úžasný nadzvukový stroj, ktorý vznikol v spolupráci Veľkej Británie a Francúzska a posledný let absolvoval v roku 2003, odkazuje DBS najmä farebným vyhotovením v štýle British Airways. Máme tu trikolóru na prednom splitteri, zadnom difúzore, ale aj na zadnom spojleri. Výduchy v predných blatníkoch sú zdobené profilom Concorde vyrobeným z masívneho hliníka. Nechýbajú ani identifikátory G-BOAC prvého sériového Concorde v službách britských aeroliniek či plaketa signovaná dnes už bývalým šéfom automobilky Andy Palmerom. Ďalšiu siluetu nájdeme na karbónovej streche.
Podobné je to v kabíne, kde sa objavuje symbol „sonic boom“ vyšívaný v Alcantare, krídelka na volante z titánových lopatiek kompresora, alebo údaje o maximálnej rýchlosti a výške legendárneho lietadla, ktoré sú vyšité v slnečnej clone vodiča. Spony bezpečnostných pásov zasa pripomínajú tie zo sedadiel Concorde. Pod kapotou sa ale nič nemenilo. Ani nebolo treba. DBS Superleggera Concorde poháňa úžasný 5,2-litrový 12-valec s dvojicou turbodúchadiel, ktorý produkuje fascinujúcich 533 kW a mohutný krútiaci moment 900 Nm. Takže na stovku šprintuje za 3,4 sekundy a jeho akceleračný apetít skrotí obmedzovač až pri rýchlosti 340 km/h.
Z DBS Superleggera Concorde vznikne len desať exemplárov. Ten prvý zamieri do oficiálneho zastúpenia Aston Martin Bristol, ktoré s nápadom prišlo. Dôvod je jasný. Sídli totiž neďaleko letiska Filton, kde 26. novembra 2003 pristál posledný vyrobený Concorde a dodnes je súčasťou tamojšej expozície Bristol Aviation Heritage Centre. Cenu nepoznáme, ale je sympatické, že časť výťažku z predaja venuje Aston Martin neziskovej organizácii Air League Trust, ktorá podporuje záujem detí z nesolventných rodín o letectvo a tiež im pomáha v štúdiu v odboroch, ktoré s lietaním súvisia.