Spoločnosť Zenvo vám asi príliš veľa nehovorí. Táto malá dánska manufaktúra je totiž zatienená oveľa slávnejším severským Koenigseggom. Pritom existuje už od roku 2007 a svetu dala superšport ST1. Teraz sa ale pochválila čímsi oveľa brutálnejším. Jej špeciál pre okruhové súťaže TSR transformovala totiž na beštiu homologovanú aj pre jazdu na bežných cestách. Karbónové šialenstvo s dĺžkou 4 815, šírkou 1 038 (bez zrkadiel), výškou 1 198 mm a so suchou hmotnosťou len 1 495 kg poháňa autorsky vyvinutý 8-valec s objemom 5,8 litra, dopovaný dvojicou mechanických kompresorov. Aj preto označenie TS (Twin Supercharged).
K zadným kolesám posiela cez 7-stupňovú prevodovku neskutočných 878 kW, teda takmer 1 200 koní a k tomu pridáva 1 100 Nm krútiaceho momentu. Potom neprekvapí, že nové Zenvo TSR-S šprintuje na stovku za 2,8 a na dvojnásobku je za 6,8 sekundy. Maximálka sa končí až pri údaji až 325 km/h. Aj to len vďaka obmedzovaču, inak by TSR-S akcelerovalo ďalej. O skrotenie tejto šelmy sa starajú karbón-keramické brzdy s priemerom 395 na predných a 380 mm na zadných kolesách. Zakusujú sa do nich 6-piestikové strmene. Disky majú priemer 20, respektíve 21 palcov, a sú zavesené na oceľových a hliníkových ramenách.
Aby mohlo Zenvo zísť z okruhu do bežnej premávky, je vybavené potrebnou svetelnou technikou, vrátane denných diód. A tiež civilnými pneumatikami Michelin Pilot Sport Cup 2 s profilom 245/35/325/30. Napriek tomu neprišlo o vyzývavé aerodynamické prvky, ktoré reprezentuje najmä patentované zadné krídlo Centripetal. Pri vysokých rýchlostiach generuje prítlak až trikrát vyšší ako ST1. A keďže sa naklápa, funguje aj ako účinná aerodynamická brzda. Zenvo tvrdí, že napriek okruhovým génom je TSR-S dobre ovládateľné aj mimo nich. Pomáha napríklad volič jazdných módov.
Na výber sú režimy Minimum, kde výkon motora klesne na 522 kW, IQ, v ktorom sa hodnoty zvýšia na maximum, ale pod kontrolou elektronických stabilizačných a trakčných systémov, a nakoniec mód Maximum, keď sa technika odovzdá plne do rúk pilota. Aby ste Zenvo celkom nezničili, umožňuje jeho podvozok meniť svetlú výšku z okruhových 95 na cestných 145 mm. Veľa komfortu si v ňom však dvojčlenná posádka i tak neužije. Je tu len to najnutnejšie. Kvôli hmotnosti chýbajú airbagy, audio, infotainment aj klimatizácia. Pochopiteľne, tieto prvky vám dánska manufaktúra rada dodá, ale za mastný príplatok.
Vzniknúť má len päť ručne vyrobených exemplárov, takže o exkluzivite niet najmenších pochybností. Cenou sa dánska manufaktúra nepochválila, šušká sa však o rovných dvoch miliónoch dolárov alebo 1 667 000 eurách.