Už na jar ukázal Bentley svoje historický najsilnejšie a najrýchlejšie GT. A teraz pridáva jeho otvorenú verziu Continental GT Speed Cabrio. Tak ako kupé má aj kabriolet decentný športový tuning. Maska a otvory pre prívod chladiaceho vzduchu sú tentoraz čierne vo farbe Dark Tint. Platí to aj o lište, ktorá sa tiahne v oblasti prahov, 22-palcových kolesách, vložke zadného nárazníka a dvoch elipsoidných koncovkách výfukov. Ako šperk pôsobia nápisy Speed na predných blatníkoch. Samozrejme, najväčší rozdiel je v streche. Viacvrstvové plátno má v porovnaní s minulosťou zlepšené izolačné vlastnosti a tesnenia. Takže hluk v kabíne klesol až o tri decibely, čo je porovnateľné s akustickým komfortom kupé GT pred modernizáciou.
Na výber bude sedem druhov farieb plátna vrátane tradičného britského tvídu. A zvnútra môžete vyberať z ďalších ôsmich povrchových úprav od New Red po Magnolia. Premena z kupé na kabriolet a naopak trvá vďaka úplne novému elektro-hydraulickému systému len 19 sekúnd, pričom manipulácia so strechou je povolená do rýchlosti 50 km/h. Tak ako kupé, poháňa aj kabriolet zlepšený „vytunený“ 12-valec 6,0 W12, ktorý si polepšil o 15 kW, takže ich produkuje úžasných 485 (650 koní) a k tomu masívnych 900 Nm krútiaceho momentu. Túto nádielku posiela k obom nápravám cez 8-stupňovú dvojspojkovú prevodovku dvakrát rýchejším prepraďovaním v porovnaní s Continentalom GT.
V režime Sport putuje viac hnacieho momentu k zadným kolesám. S trakciou im pomáha po prvý raz použitý elektronický diferenciál eLSD. Za takýchto okolností dokáže luxusný kabriolet, aj napriek o čosi väčšej hmotnosti, šprintovať na stovku za 3,7 sekundy, čo je len o dve desatinky sekundy viac v porovnaní s kupé. Ručička rýchlomeru sa zastaví až pri úžasnom údaji 335 km/h. O skrotenie tejto aristokratickej šelmy sa stará karbónovo-keramická brzdová sústava s 10-piestikovými strmeňmi vpredu a so 4-piestikovými vzadu. Kompozitné brzdy navyše šetria 33 kg hmotnosti, a to na strane neodpružených hmôt. Tak ako kupé sa môže aj otvorený GT Speed pochváliť riadením zadných kolies, ktoré pracuje o čosi ostrejšie.
Korunu nasadzujú podvozku aktívne tlmiče so 48 V elektromotormi eliminujúcimi náklony karosérie silou až 1 300 Nm. Táto všestrannosť umožňuje, aby sa nový kabriolet menil za pomoci voliča jazdných režimov Dynymic Ride z okruhovej „beštie“ na hyperluxusné GT, najmä v módoch Bentley a Comfort. Posádku rozmaznáva ručne čalúneným interiérom s kosoštvorcovým prešívaním. Na výber je 26 druhov kože a šesť druhov ušľachtilých dýh vrátane eukalyptu a niekoľkých druhov orecha. Technickejší ráz môžu dotvoriť dekorácie z brúseného hliníka alebo karbónu. Na palubnej doske nechýba trojstranné rotačné rozhranie ani plaketa Speed. Novinku bude Bentley vyrábať v materskom závode v Crewe, ktorý sa pýši vysokým podielom ručných remeselných prác a uhlíkovou neutralitou.