Hlavným esom Toyoty na poli športových automobilov je jednoznačne model Supra. Ale nie je to jediná možnosť. Na trhu je už druhá generácia roadsteru GR86 (predtým nazývaného GT86), ktorý poskytuje podobnú dávku emócií ako „drifterská legenda“ Supra. A keďže japonská automobilka nechce nechať nič na náhodu, už rok po uvedení novej generácie modelu GR86 prichádza s limitovanou edíciu Special Edition.
Najpodstatnejšie zmeny sa odohrali v exteriéri. Ako prvá zaujme farebná kombinácia oranžového laku karosérie Solar Shift zladeného s načierno lakovanými dielmi. Čierny je zadný spojler, 18-palcové matné disky kolies obuté do pneumatík Michelin Pilot Sport 4 a dizajnové fólie na zadnom stĺpiku. Špeciálnu pozornosť si zaslúžia čierne koncovky výfukového potrubia, ktoré má prenikavejší zvuk ako v prípade štandardnej verzie.
Čítajte aj Toyota Supra: Japonci vrátia legende to, čo je patrí. Ale po novomInteriér zodpovedá výbave Premium, čo znamená prítomnosť digitálneho kokpitu s uhlopriečkou sedem palcov a infotainmentu s 8-palcovou uhlopriečkou. Športové sedadlá sú vyhrievané a čalúnené kombináciou mikrovlákna UltraSuede a kože. Športovosť zdôrazňujú hliníkové pedále a športový volant. Pohodlie na palube zvyšuje dvojzónová automatická klimatizácia a osem reproduktorov audiosystému.
O pohon sa stará 2,4-litrový plochý atmosférický štvorvalec (rovnaký ako v Subaru BRZ) s výkonom 170 kW (231 k) pri 7 000 otáčkach za minútu a krútiacim momentom 250 Nm. Vďaka nemu a aj vďaka pohotovostnej hmotnosti 1 270 kilogramov zrýchľuje GR86 na stovku za 6,3 sekundy. Na výber je šesťstupňová manuálna aj šesťstupňová automatická prevodovka. V oboch prípadoch sa na poháňanej zadnej náprave nachádza diferenciál Torsen, ktorý zlepšuje trakciu v zákrutách.
Hoci v rámci limitovanej edície vznikne 860 kusov, do Európy sa nechystá ani jeden. Celá produkcia je určená pre trh Spojených štátov amerických.