Značka Morgan predstavila prvú generáciu modelu Plus 4 v roku 1950. Tá súčasná má síce rovnaké meno, no ide o moderné auto s karosériou roadster, ktorá vzdáva hold tradičnému automobilovému dizajnu. Platí to aj o väčšom modeli Plus Six. Oba sú postavené na rovnakej hliníkovej platforme Morgan CX, no Plus Six je širší, má agresívnejší dizajn, číslo 6 v mriežke chladiča a celkovo vyžaruje viac športovosti.
Oba modely majú pod kapotou motory od BMW. Kým Plus Four využíva dvojlitrový štvorvalec s výkonom 190 kW (254 k), Plus Six poháňa trojlitrový šesťvalec s výkonom 350 kW (469 k). Plus Four môže spolupracovať so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou alebo osemstupňovou automatickou prevodovkou. Plus Six je k dispozícii len s osemstupňovým automatom.
Modernizované verzie budú už štandardne vybavené elektronickým stabilizačným systémom ESC. Úroveň jeho citlivosti bude závisieť od zvoleného jazdného režimu. Jazdné vlastnosti zlepšia nové tlmiče a o brzdenie sa postarajú výkonnejšie brzdy značky AP Racing.

Interiér bude po novom komfortnejší a hodnotnejší. Kvalitnejšie obkladové materiály a čalúnenie doplní audiosystém Sennheiser s ôsmimi reproduktormi, z ktorých štyri sa nachádzajú za palubnou doskou. Prístrojový panel bude obsahovať väčší LCD displej. Výrobca zlepšil pohodlnosť sedadiel a dvere s koženými rukoväťami dostali nerezový mechanizmus otvárania.

Do štandardnej výbavy okrem toho pribudli dva airbagy a priehradka pred spolujazdcom s USB konektorom. Držiak nápojov je za príplatok. Základná cena Morganu Plus Four na britskom trhu je 71 830 libier (približne 82 000 eur) a Morganu Plus Six 90 390 libier (približne 103 000 eur).