Že príde, vedeli všetci, napriek tomu bude na parížskom autosalóne patriť k najväčším novinkám Fiatu. Panda 4×4 totiž nie je len ďalšou verziou populárneho auta, ale modelom, ktorý má vo výrobnom programe svoje osobitné miesto. V segmente najmenších áut v podstate nemá konkurenta a dobré meno jej dvoch predchádzajúcich generácií zabezpečuje, že si ju ľudia kúpia aj za pomerne vysokú cenu. Panda 4×4 totiž nikdy nebola lacným tovarom.
Vizuálne sa novinka od klasických verzií odlišuje bohatším oplastovaním, vyššou svetlou výškou, zliatinovými diskami obutými do pneumatík 175/65 R 15 a niektorými ďalšími detailmi zvýrazňujúcimi jej drsnejší charakter.
Vďaka úpravám je jej karoséria o 49 mm vyššia, 27 mm dlhšia a 27 mm širšia (3680 × 1670 × 1600 mm). Rázvor náprav 2300 mm ostal zachovaný.
Konštruktéri zapracovali aj na pohone všetkých kolies. Ten, podobne ako pri doterajšej verzii, zabezpečuje elektromagnetická medzinápravová spojka pripájajúca pohon zadnej nápravy. V porovnaní s jednoduchšími viskóznymi spojkami (viskóznu spojku mali aj prvé verzie druhej generácie Pandy 4×4) tak dokáže systém pripájať zadné kolesá efektívnejšie a len v momente, keď je to naozaj potrebné. Podľa dostupných informácií dostane Panda 4×4 aj elektronickú uzávierku predného diferenciálu (doteraz bola len v Pande Cross).
Na pohon Pandy 4×4 Fiat vyčlenil turbodiesel 1.3 MultiJet II (55 kW/75 k) a prepĺňaný benzínový dvojvalec 0.9 TwinAir (63 kW/86 k).
Podrobnejšie technické údaje Fiat zverejní až na parížskom autosalóne.