Koncern GAC spolupracuje prevažne s japonskými automobilkami, no vyvíja a vyrába aj autorské modely. Tie predáva pod vlastnými značkami. V prípade kompaktného crossoveru GS3 ide o značku Trumpchi. Prémiové a pokrokové modely zastrešuje značka Aion, ktorá na rovnakom autosalóne predstavila elektromobil Hyper GT.
GAC (Trumpchi) GS3 poháňa preplňovaný zážihový agregát s objemom 1,5 litra, ktorý spolupracuje so sedemstupňovou automatickou dvojspojkovou prevodovkou. Tá prenáša výkon motora na prednú nápravu. Motor produkuje 130 kW (176 k) a 270 Nm. Z 0 na 100 km/h auto zrýchli za 7,5 sekundy a maximálna rýchlosť je obmedzená na 190 km/h. Kombinovaná normovaná spotreba paliva je 6,2 l/100 km.
Ide o priemerné hodnoty, ktoré nejako nevytŕčajú z radu, no GS3 chce prilákať najmä mladých zákazníkov a dosiahnuť to chce hlavne dizajnom. Karoséria dlhá 4 410 mm, široká 1 850 mm a vysoká 1 600 mm je plná ostrých hrán a výrazných prelisov. Rázvor je dlhý 2 650 mm. Vpredu zdôrazňujú hru s ostrými uhlami aj LED svetlá. Bočné stĺpiky sú zatmavené, čo vytvára dojem vznášajúcej sa strechy a kľučky dverí sú vysúvacie. Vzadu okrem ostrých hrán upúta aj strešný spojler.

Vo verzii R-Style sú dynamické dizajnové doplnky v oranžovej farbe a v základnej výbave figurujú 19-palcové disky kolies a zadný difúzor s dvojicou koncoviek výfukového potrubia. Vo vnútri dominujú dva displeje. Jeden je vo funkcii prístrojového štítu a druhý slúži na ovládanie infotainmentu. Ovládanie klimatizácie ostalo analógové. Súčasťou výbavy je aj bezdrôtové nabíjanie mobilného telefónu a bezpečnostné jazdné asistenty. Batožinový priestor má základný objem 341 litrov.

Na čínskom trhu odštartuje predaj GAC GS3 v priebehu prvého štvrťroka tohto roku. Základná cena je 85 000 jüanov, čo je v prepočte približne 11 700 eur.
