BMW rozvíja legendárnu športovú divíziu M do všetkých tried a nezabúda ani na najmenšieho zástupcu, ktorým je kupé M2. V prvej generácií sa tešilo veľkej popularite pre kompaktné rozmery a perfektné jazdné vlastnosti. Išlo o prémiového zástupcu, ktorý konkuroval aj hot-hatchom a v mnohých ohľadoch ich prekonával, čo priťahovalo zákazníkov ešte viac.
Druhá generácia sa proporčne zmenila, keď rozmerovo narástla, ale aj pribrala. Hmotnosť BMW M2 stúpla o približne 250 kilogramov. Na vine je použitie platformy CLAR LK, čo je základ pre M3 a M4, teda o triedu väčšie modely. Jazdné vlastnosti kompaktného športového kupé prvej generácie sa síce vytratili, ale v automobilke nezabudli na fanúšikov ultimátnej verzie CS.
Čítajte aj BMW M2: Facelift prináša športovejší dizajn a viac výkonu. ‘Manuál’ v ponuke ostávaTá bude mať rovnaký preplňovaný trojlitrový šesťvalec ako základná verzia, ale výkon stúpne z 353 kW (480 k) na 386 kW (524 k). A keďže BMW M2 je zadokolka, pôjde o najvýkonnejšie BMW s pohonom zadnej nápravy. Silnejšie naladenie motora nie je jedinou technickou úpravou verzie CS. Podvozok bude naladený tuhšie a brzdy budú účinnejšie. Na rozdiel od predchádzajúcej generácie manuálna prevodovka v ponuke nie je, takže jedinou možnosťou zostáva osemstupňová automatická prevodovka ZF.
Čítajte aj BMW XM Label Red: Toto excentrické SUV dá stovku za 3,8 sekundyZ hľadiska dizajnu budú úpravy ešte väčšmi zdôrazňovať okruhovú povahu M2 CS. Možno počítať s ešte početnejšími karbónovými dielcami ako je to v prípade BMW M2 M Performance Parts. Ponuka lakov karosérie bude na výber z programu BMW Individual. Vo vnútri bude pretekársku atmosféru navodzovať prítomnosť škrupinových sedadiel a čalúnenie Alcantarou s kontrastným prešívaním. Rovnako ako v prípade exteriéru aj interiér skrášlia doplnky a detaily z uhlíkových vláken.