Ford priviedol Mustang Mach-E na trh v roku 2020. Bol to jeho prvý novodobý elektromobil, ak nepočítame pokusy s elektrifikovaným Focusom. Dnes je jeho elektrická flotila širšia. Tento rok pribudol Explorer a k nemu SUV-kupé Capri, oba postavené na platforme MEB od Volkswagenu. A tak dozrel čas aj na malý update staršieho Mustangu Mach-E. Faceliftom či zásadnou modernizáciou by sme to nenazvali. Ako tvrdí Ford, v novom modelovom roku sa snažil vyhovieť zákazníkom, ktorí mali k Mustangu zopár výhrad. A to sa cení.
Štandardom sa stalo napríklad tepelné čerpadlo, ktoré znižuje energetické výdaje batérie pri vykúrení kabíny, čo znamená dlhší dojazd v chladnom počasí. Viac priestoru na predných sedadlách zas prinesie premiestnenie voliča prevodovky zo stredového tunela na stĺpik riadenia. V ponuke tiež pribudol športový paket Sport Appearance, ktorý si požičal zopár dizajnových vychytávok najvýkonnejšej verzie GT. Ak sa preň rozhodnete, dostanete lesklú čiernu masku, 19-palcové vysokolesklé čierne kolesá, červené strmene bŕzd Brembo aj čierne obklady prahov a výrezov blatníkov.


V interiéri zas pribudnú športové sedadlá s červeným prešívaním a športové pedále. Polepšili si aj asistenčné systémy. Paket BlueCruise 1.5 dostal funkciu pre automatickú zmenu jazdného pruhu, a to bez zásahu vodiča. Zmenu jazdného pruhu spustí, ak je vozidlo pred ním pomalšie, ako je nastavená rýchlosť tempomatu, alebo ak ho vozidlo sleduje príliš tesne v prechádzajúcom pruhu. Za zlepšené funkcie si treba priplatiť, ale Ford ponúkne možnosť vyskúšať si BlueCruise 90 dní zdarma. Tí, ktorí si kúpia systém hneď, už nemusia platiť za aktualizácie.


Možnosti individualizácie rozšíria tri nové laky karosérie – metalický odtieň Molten Magenta, modrá metalíza Velocity a „piesková“ Desert Sand. Pribudli tiež tri nové dizajny kolies vrátane „karbónového“. Na technike sa pravdepodobne nič nemení. V ponuke tak ostávajú akumulátory s kapacitou 72,6 alebo 91 kWh. Tie možno kombinovať s pohonom zadných alebo všetkých kolies. Zadokolky majú podľa použitého akumulátora výkon 198, respektíve 216 kW, štvorkolky ponúkajú 232, respektíve 258 kW. Vrchol predstavuje naďalej Mustang Mach-E GT s brutálnou nádielkou 358 kilowattov. Dojazd sa pohybuje od 428 do 600 km.
Vynovený Mustang Mach-E sa dostane do predaja začiatkom roka 2025. V USA bude štartovať na cene 36 495 dolárov. Európsku cenu zatiaľ nepoznáme.