Porsche 911 je asi najznámejším športovým automobilom na svete. Generačné výmeny a modernizácie preto pozorne sledujú hlavne fanúšikovia značky. Aktuálna generácia nesúca označenie 992 prechádza faceliftom a interne sa tak hovorí už o generácii 992.2. Podstatné však je, že v tomto prípade ide o evolučné zmeny, ktoré zásadne nemenia koncepciu auta.
Takou zmenou bola modernizácia variantu GTS. Ten dostal hybridný pohon, čím získal určité výhody, no zároveň sa odklonil od tradície. Jeho miesto môže zastúpiť práve modernizovaná Carrera S, ktorá síce prišla o možnosť použitia manuálnej prevodovky, ale osemstupňová automatická prevodovka PDK stále spolupracuje s plochým dvakrát preplňovaným šesťvalcom, ktorý má po novom výkon 353 kW (480 k) a krútiaci moment 530 Nm, čím sa dotiahol na predfaceliftovú verziu GTS.

Vďaka tomu zrýchľuje z 0 na 100 km/h za 3,5 sekundy a s príplatkovým balíkom Sport Chrono dokonca len za 3,3 sekundy. Maximálna rýchlosť je 308 km/h a prevádzková hmotnosť 1 615 kilogramov. Výrobca udáva normovanú spotrebu paliva 10,3 l/100 km. Predné disky kolies majú priemer 20 palcov a zadné 21 palcov. O brzdenie sa starajú brzdy s kotúčmi s priemerom 408 mm na predných kolesách a 380 mm na zadných kolesách.

V rámci príplatkovej výbavy je možné auto doplniť o systém aktívneho odpruženia PASM s funkciou natáčania zadnej nápravy a svetlou výškou podvozka zníženou o 10 mm a na výber sú aj keramicko-kompozitné brzdy (PCCB). Zákazníci si môžu štandardne čierny interiér skrášliť množstvom doplnkov a materiálov vrátane kože a uhlíkových vláken. Ako voľba bez príplatku je interiér len s dvomi sedadlami, keďže Porsche 911 je primárne štvormiestne kupé. Po novom sú v základnej výbave predné Matrix LED svetlá a za príplatok zákazník dostane HD-Matrix LED svetlomety.