Karosárska verzia kombi označovaná v BMW ako Touring je v prípade športového modelu M3 príjemným oživením ponuky. Kým v predchádzajúcej generácii mali zákazníci na výber len sedan M3 a kupé M4, v tej aktuálnej už si na svoje prídu aj rodinne založení športoví nadšenci, ktorí od automobilu očakávajú aj dostatok batožinového priestoru.
Lenže v BMW M sa rozhodli zájsť ešte ďalej a M3 Touring zlepšili do podoby Competition Sport, čo prezrádza „CS“ v názve modelu. Aj Touring teda dostal vylepšenia ako M3 CS a M4 CS. Spredu výnimočnosť verzie prezrádza agresívny nárazník s výrazným splitterom a špecifický výplet prednej masky s červeným orámovaním. V predných svetlách zaujmú žlté segmenty. Vzadu dominujú štyri koncovky výfuku zakomponované do difúzora.
Pod kapotou pracuje skutočný klenot v podobe dvakrát preplňovaného trojlitrového zážihového radového šesťvalca s výkonom 405 kW (550 k) a krútiacim momentom 650 Nm. Oproti variantu M3 Competition Touring výkon stúpol o 15 kW (20 k). Zrýchlenie z 0 na 100 km/h nastane za 3,5 sekundy a z 0 na 200 km/h za 11,7 sekundy. Maximálna rýchlosť je 300 km/h vďaka štandardne dodávanému balíku M Driver’s.

Silu motora prenáša na všetky kolesá systému M xDrive osemstupňová automatická prevodovka M Steptronic od firmy ZF. Súčasťou pohonu je aktívny M diferenciál. Športové tlmiče M sú adaptívne a v základnej výbave sú oceľové brzdy. Za príplatok sú na výber aj karbón-keramické.

Interiér je vybavený doplnkami z uhlíkových vláken a volantom obšitým Alcantarou. Predné škrupinové sedadlá z uhlíkových vláken sú elektricky nastaviteľné a vyhrievané. Prednosťou variantu Touring je kufor s objemom 500 litrov. Svetová premiéra BMW M3 CS Touring prebehla na austrálskom pretekárskom okruhu v Bathurste v rámci podujatia dvanásťhodinových vytrvalostných pretekov. Novinka bude schádzať z výrobných liniek závodu v Mníchove.