Modernizovať auto, akým je Mercedes-Benz AMG GT63 S E Performance 4-Door, nie je jednoduchá úloha, keďže technika pod kapotou pochádza z Formuly 1, čo znamená, že ide o vrchol súčasného automobilového vývoja. Omladenie sa tak nesie v duchu dizajnových vylepšení a retuší.
Výnimočnosťou plug-in hybridného variantu tak aj naďalej ostáva spolupráca dvakrát preplňovaného vidlicového osemvalca pod prednou kapotou s elektromotorom nad zadnou nápravou. Spaľovací agregát má výkon 470 kW (630 k) a krútiaci moment 900 Nm. Elektromotor k tomu pridáva 70 kW (94 k) a krátkodobo až 150 kW (201 k). Celkový výkon hybridnej sústavy tak dosahuje až 620 kW (831 k) a 1 400 Nm.
Elektrická časť pohonu čerpá energiu z akumulátora s kapacitou 6,1 kWh, z ktorej je využiteľných 4,8 kWh. Nabiť sa dá zo siete výkonom 3,7 kW a jej hlavnou úlohou je rýchlo odovzdávať a čerpať energiu za jazdy, čo je nevyhnuté pre maximálne využitie športového potenciálu auta. Zrýchlenie z 0 na 100 km/h nastane za 2,8 sekundy a maximálna rýchlosť je elektronicky obmedzená na 317 km/h.

Poháňané sú kolesá oboch náprav a štandardom sú karbón-keramické brzdy s priemerom kotúčov 420 mm vpredu a 380 mm vzadu. Pre optimálne fungovanie batérie hybridného pohonu Mercedes-Benz vyvinul aj špeciálny systému chladenia, ktorý udržiava akumulátor v ideálnej prevádzkovej teplote.

Z hľadiska vonkajšieho dizajnu došlo len k decentným úpravám. Predná maska je užšia a širšia. Výnimočnosťou zadného nárazníku v prípade plug-in hybridnej verzie je prítomnosť nabíjacej zásuvky. Vo vnútri upúta štandardne dodávaný športový volant AMG Performance a infotainment MBUX je rozšírený o funkcie naviazané na hybridný pohon.