Štúdia Onyx vyráža dych dizajnom aj výkonmi. Napokon, rodila sa na čistom hárku papiera a bez obmedzení. Preto neprekvapí, že dvojmiestnu šelmu s dĺžkou 4,65, šírkou až 2,2 a výškou len 1,13 metra poháňa v strede uložený 3,7-litrový dieselový 8-valec s výkonom 441 kW.
K nemu sa však ešte pridáva 59 kW pochádzajúcich z elektromotora čerpajúceho energiu z li-ion batérií. Hnacia sila je prenášaná cez 6-stupňovú sekvenčnú prevodovku k zadným kolesám. Celá karoséria je vyrobená z uhlíkových vlákien, teda až na bočné medené panely, ktoré majú postupnou oxidáciou meniť dizajn vozidla. Prevádzkové parametre Peugeot síce neudáva, no predstavu o nich si môžete urobiť na základe informácie, že tento hybrid váži aj s batériami len 1100 kg.
Ale netešte sa. Onyx to nemá namierené do výroby. Podobne ako štúdie Quasar, Proxima či Oxia skončí najskôr v múzeu automobilky.