Americký pôvod konceptu je zakomponovaný už do samotného názvu. SoCal je akronym zo Southern California, teda južná Kalifornia, kde sa Pasadena nachádza. A dizajnéri aj prezentujú koncept Chevrolet Corvette ako americkú interpretáciu budúcnosti tohto superšportu.
Na rozdiel od britskej verzie je športovosť SoCal konceptu stvárnená ešte agresívnejšie. Tvar karosérie z karbónového monokoku je podriadený aerodynamike a zástavba akumulátora v tvare písmena T neobmedzuje vodiča, alebo skôr pilota, a spolujazdca v čo najnižšom možnom posede.
Automobilka neprezradila žiadne technické údaje o vozidle okrem rozmerov. Zaujme práve výška, ktorá je len 1 051 milimetrov. Na dĺžku auto meria 4 669 mm, na šírku 2 184 mm a rázvor je dlhý 2 767 mm. Pohon síce nie je špecifikovaný, ale koncept je prezentovaný ako elektrický. Proporciami však jasne odkazuje na vzhľad automobilov s motorom uloženým v strede.
Predná časť klinového tvaru je ostro zakončená, pričom svetlá sú usporiadané do tenkých pásov. Pri pohľade zboku dominujú 21-palcové disky kolies vpredu a 22-palcové vzadu. Zadná časť je prakticky celá tvorená mohutný difúzorom ohraničeným červeným pásom s integrovanými brzdovými svetlami a aktívnym spojlerom.
Interiér je maximálne zameraný na vodiča a od spolujazdca ho oddeľuje vyvýšený stredový tunel. Celý vnútrajšok je červený, pričom čierne časti sú priznané uhlíkové vlákna monokoku. Vodič má pred sebou dva displeje. Väčší sa nachádza na palubnej doske a menší priamo na volante, alebo skôr „ovládači riadenia“.
Takýto koncept, samozrejme, nemá šancu dostať sa na výrobné linky, ale niektoré dizajnové nápady sa napokon môžu pretaviť aj do riešení v budúcej sériovej produkcii Chevroletu Corvette.