Iste nie náhodou predstavil v Detroite atraktívnu štúdiu CURB, určenú mladým ľuďom vyznávajúcim mestský životný štýl, no najmä život v nočných kluboch. Dizajn je dielom kalifornského štúdia Hyundaia a ďalej rozvíja súčasné štylistické smerovanie automobilky nazývané Fluidic Sculpture.
Curb s dĺžkou 4170, šírkou 1800 a výškou 1600 milimetrov je vlastne krížencom trojdverového hatchbacku s ľahkým SUV a kupé. Tvar čelného okna opticky prepojeného s oknami dverí má evokovať kryt motocyklovej helmy a mohutná predná maska či gigantické 22-palcové disky zas umocniť dojem odolnosti proti nástrahám mestskej infraštruktúry.
Interiér je voľnomyšlienkársky. Curb je čosi ako laboratóriom na testovanie nových telematických systémov Blue Link. Napríklad automatického detekovania havárie a privolania pomoci. Rozmerný akrylový monitor s viacerými zónami umožňuje prenos informácií obidvoma smermi prostredníctvom dotykového monitora. Ten plynie ako rieka od obrazovky združeného prístroja pred vodičom cez ovládacie prvky stredovej konzoly po dvere spolujazdca a po stredovom tuneli vybieha až po zadné sedadlá.
O pohon sa stará preplňovaný štvorvalec s priamym vstrekovaním paliva 1.6 GDI (129 kW), vybavený Stop-Štart systémom. Cez 6-stupňovú dvojspojkovú prevodovku DSG poháňa predné kolesá. Aj vďaka tomu spotrebuje v mestskej premávke len 7,8 litra benzínu na 100 km.