GAZ vkladal do modelu Siber veľké nádeje pri spustení jeho produkcie v roku 2008. Prvé kusy boli určené pre štátne inštitúcie, podnikateľov a banku Sberbank. Bežní zákazníci si mohli novú Volgu zadovážiť neskôr. Podľa ruských médií sa výroba Siberu zastavila.
Volga Siber je licenčne vyrábaným Chryslerom Sebring, respektíve Dodge Stratus. Z Chryslerovej továrne v USA pochádza aj výrobná linka, z ktorej Siber schádzal. Pred spustením výroby v Rusku jeho dizajn prevetralo britské štúdio UltraMotive.
Siber prešiel akýmsi faceliftom, ktorý priniesol modifikácie v prednej aj zadnej časti. Technika bola takisto prispôsobená prevádzke v Rusku. Ako snáď všetky licenčne vyrábané modely v Rusku, aj Siber má vyššiu svetlú výšku než predloha. Väčšina dielov na výrobu Siberu sa do Ruska dovážala. Domáci dodávatelia zabezpečovali iba svetlá nárazníky a niektoré karosárske diely. Motory a elektronika pochádzali z Mexika, zvyšok z USA.
GAZ chcel v roku 2008 vyprodukovať 20 000 Siberov, v nasledujúcom roku 40 000 a postupne sa dostať až na maximum kapacity linky – 100 000 kusov. Plány prekazila kríza a v roku 2009 sa vyrobilo zúfalých 2500 kusov. Slabý dopyt urýchlil koniec licenčného modelu Siber a celej značky Volga. Model 31105, ktorý vychádza ešte z predpotopnej Volgy 24, prestal GAZ vyrábať v lete 2010.
Zásoby „stavebníc“ Siber vraj GAZ už spotreboval, nové diely GAZ nenakupuje a výroba sa zastavila. Podľa Jeleny Matvejevovej, viceprezidentky GAZ Group, však ešte rozhodnutie o definitívnom ukončení výroby Volgy Siber nepadlo. V prípade nárastu dopytu je GAZ schopný objednať komponenty a pokračovať vo výrobe.
Pre prípad, že Volga Siber neutečie hrobárovi z lopaty, GAZ chystá náhradný plán – vyjednáva s koncernom Volkswagen, Daimler a General Motors o licenčnej výrobe.
Podľa oficiálnej stránky GAZu sa Siber predáva v dvoch stupňoch výbavy, s jedným motorom a dvomi prevodovkami. Základná Volga Siber 2.4 Comfort (MT) stojí v prepočte asi 12 000 eur, vrcholný Siber 2.4 Lux (AT) stojí viac než 14 000 eur.