Ministerstvo vnútra upozorňuje, že v súvislosti s vyhlásením núdzového stavu prijalo viacero opatrení pri poskytovaní služieb evidencie vozidiel na dopravných inšpektorátoch, oddelení dokladov, pracovísk okresných úradov a klientskych centier. Opatrenia začnú platiť odddnes, pondelka 5. októbra 2020, až do odvolania.
Dopravné inšpektoráty budú vykonávať všetky evidenčné úkony, avšak len u tých, ktorí sa objednajú online pomocou elektronickej služby. Treba rátať aj s tým, že ani po objednaní nebude mať klient vstup na dopravný inšpektórát voľný. Do budovy ho v pustia najskôr až päť minút pred potvrdeným termínom.

Vyhotovené osvedčenia o evidencii vozidla (malý technický preukaz) sa počas núdzového stavu nebudú doručovať na oddelenia dokladov, ale na adresu žiadateľa. Vodičské preukazy a cestovné pasy sa budú vydávať bez obmedzení.
Okresné úrady budú v plnom rozsahu zabezpečovať agendy na úseku overovania listín a osvedčovania podpisov, živnostenského podnikania, cestnej dopravy a pozemných komunikácií, katastra nehnuteľností a niekoľkých ďalších.
K dispozícii budú aj podateľne okresných úradov. Tieto pracoviská budú akceptovať podania zaslané elektronickou poštou, do troch dní je však potrebné podania doplniť listinnou podobou alebo autorizovať elektronickým podpisom. Osobné konzultácie budú možné až po dohode, okrem vyššie uvedených úsekov.