Pomerne veľká zvolávačka, týkajúca sa značky Audi, presnejšie modelov A4, A5, A6, A7, A8, Q5, Q7, Q8 a e-tron vyrobených v rokoch 2019 až 2021 (do apríla) prebehla v júni minulého roku a týkala sa približne 150-tisíc vozidiel. Jej dôvodom bola výmena matice na excentrickej skrutke priečneho ramena zadnej nápravy, ktorá by mohla kvôli koróznemu namáhaniu prasknúť a zhoršiť ovládateľnosť vozidla pri vysokých rýchlostiach. Približne dve tretiny z týchto áut musia do servisov opäť, oprava totiž nebola vykonaná dobre.
Ukázalo sa však, že kvôli nesprávnym pokynom pre technikov mohli byť na závesoch zadnej nápravy použité matice, ktoré nespĺňali technické špecifikácie a nebola zrejme ani urobená geometria, čo viedlo k rýchlejšiemu a nerovnomernému opotrebeniu pneumatík. Informovala o tom samotná značka prostredníctvom svojho hovorcu. Tento problém sa týka aj zatiaľ presne nešpecifikovaného počtu modelov Porsche Cayenne, len v Nemecku je ich približne 170.

V správe nemeckého Spolkového úradu pre motorovú dopravu (KBA), ktorý na tento problém poukázal neverejne už skôr, je ako dôvod akcie uvedené „zlé nastavenie kolies“, ktoré „v extrémnych prípadoch môže viesť k strate tlaku v pneumatikách“. V autorizovanom servise budú kolesá nastavené a v prípade potreby aj vymenené zadné pneumatiky. Oprava by mala trvať dve až tri a pol hodiny.