Pokračovanie článku: Nóri zmerali zimný dojazd 29 elektromobilov. Veľká batéria ešte nič neznamená

Ktoré elektromobily majú najmenšiu a ktoré najväčšiu odchýlku v zimnom dojazde

Model Deklarovaný dojazd Reálny zimný dojazd Rozdiel (km) Rozdiel (%)
1. Maxus Euniq6 354 317 –37 −10.45%
2. Tesla Model S Standard 634 530 –104 −16.40%
3. MG Marvel R 370 308 –62 −16.76%
4. MG 5 380 313 –67 −17.63%
5. Kia EV6 GT 424 349 –75 −17.69%
6. Tesla Model X Plaid 543 444 –99 −18.23%
7. MG ZS LR 440 352 –88 –20.00%
8. MG 4 425 338 –87 −20.47%
9. BMW iX1 428 337 –91 −21.26%
10. Voyage Free 501 391 –110 −21.96%
11. Bid Han 521 406 –115 −22.07%
12. BMW i4 eDrive40 565 434 –131 −23.19%
13. Hyundai Ioniq 5 4WD 454 345 –109 −24.01%
14. Volkswagen ID Buzz 408 310 –98 −24.02%
15. Hongqi E-HS9 prototype 120 kWt 515 389 –126 −24.47%
16. Nissan Ariya 2WD 533 400 –133 −24.95%
17. Nio ET7 580 434 –146 −25.17%
18. JAC e-JS4 433 323 –110 −25.40%
19. Kia Niro EV 460 343 –117 −25.43%
20. Renault Megane 428 318 –110 −25.70%
21. Tesla Model Y 2WD 455 337 –118 −25.93%
22. BYD Atto 3 420 311 –109 −25.95%
23. Mercedes EQB 250 452 334 –118 −26.11%
24. Volkswagen ID.5 Pro 526 378 –148 −28.14%
25. BMW i7 xDrive60 595 424 –171 −28.74%
26. Mercedes EQE 300 614 409 –205 −33.39%
27. Skoda Enyaq iV Coupe RS 510 338 –172 −33.73%
28. Hongqi E-HS9 465 303 –162 −34.84%
29. Toyota BZ4X 2WD 503 323 –180 −35.79%

© Autorské práva vyhradené

56 debata chyba
Viac na túto tému: #elektromobily #zima #dojazd elektromobilov
Články podľa značiek