Toyota Auris – E180 (2013 – 2019)
Triezvo štylizovaná Toyota Auris mala ďaleko k tomu, aby sa presadila v kompaktnej triede proti Volkswagenu Golf, Opelu Astra alebo Fordu Focus. Nebolo to ale rozhodne vinou nízkej kvality. Práve naopak, tou Auris vždy vytŕčal z radu, nehovoriac o jeho hybridnej verzii. Tá vie byť navyše veľmi úsporná. Ak vám chýba priestor, Auris ponúkal aj kombi Touring Sports dlhšie o 30 cm, vrátane dlhšieho rázvoru náprav. Má teda aj viac miesta pre zadných cestujúich. Medzi slabé stránky patrí priemerná dynamika. Pri preplňovanom motore 1,2 Turbo sa zas vyskytujú problémy s vynechávaním zapaľovania pre chybné zapaľovacie cievky. Rizikom je aj batéria hybridnej verzie. Ak zlyhá, stáť vás to môže aj 3 000 eur. Vymeniť sa však dajú aj jednotlivé poškodené moduly batérie, čím sa oprava výrazne zlacní.