Správanie na suchu
Brzdenie na suchej vozovke z rýchlosti 100 km/h opäť ukázalo takmer rovnocenné schopnosti, až na pneumatiky Fortune, ktoré s brzdnou dráhou 45,3 metra zaostávala takmer päť metrov za najlepšie hodnotenou pneumatikou Michelin v tejto disciplíne. A ako sa predviedli pneumatiky pri ovládaní na suchej vozovke? Najlepšie to zvládli plášte Hankook, Goodyear, Nokian, Pirelli, Bridgestone a Continental. Všetky sa dali presne riadiť a bezpečne viesť v zákrutách.

Michelin a Sailun boli síce o niečo slabšie ako špičková skupina, ale stále bezpečné pre jazdu pri nízkych teplotách na suchej vozovke. Pneumatiky Fortune a Austone, naopak, zapôsobili slabším dojmom. Vykazovali nadmernú nedotáčavosť, ťažšie sa riadili v zákrutách a celkovo boli príliš „vláčne“ a nepresné na riadenie. Jednoducho, nedržali smer.