Turbo sa vraj najmä v nízkobjemových motoroch veľmi namáha a dlho nevydrží. Je to mýtus alebo pravda?
Na značkách bude nový font a zmizne z nich skratka okresu. Nové elektronické testy pre získanie "vodičákov" sa posúvajú na apríl.
Poruchovosť vlani vzrástla. Stále však platí, že aj staré autá môžu mať menej porúch ako tie nové.
Naftové motory sú na zimnú prevádzku citlivejšie ako tie benzínové. Môžete im to však uľahčiť.
Babie leto sa definitívne skončilo. Čaká nás najťažšia sezóna. Buďte na ňu pripravení.
Pri kúpe ojazdeného auta zohráva hlavnú úlohu nákupná cena. Lenže z dlhodobého hľadiska treba mať na zreteli aj náklady na servis.
Neuralgickým bodom elektromobilov v zime sú jeho batérie. Mali by ste sa k nim preto správať šetrnejšie.
Sezónne prezúvanie nie je lacné. Ak máte zimné pneumatiky obuté na druhej súprave diskov, zvládnete to aj sami.
Riskujte ak používate celoročné pneumatiky? Odpoveď nájdete v teste siedmich plášťov pre každé ročné obdobie.
Nové testy budú online, testovať sa nebude v autoškolách a otázky budú náhodne vyberané z veľkej databázy.
Z najnovšej várky crashtestov Euro NCAP získalo z 10 áut osem po päť hviezdičiek.
Spaľovací motor bol práve tým, čo automobilky ešte donedávna najlepšie definovalo. Teraz sa tieto rozdiely vytrácajú. Štafetu totiž preberajú tak trochu nudné elektromotory.
Test 17 pneumatík rozmeru 215/60 R16 ukázal, že skvelá alchýmia výrobcov najlepších gúm aj niečo stojí.
Nemecký autoklub ADAC otestoval 16 nových pneumatík rozmeru 185/65 R15 pre mestské autá. Varuje pred značkami Imperial a Wanli.
Trest má do budúcna pôsobiť preventívne, nemá byť pomstou. Za tragické nehody spôsobené pod vplyvom alkoholu by sa však mal sprísniť.
Ceny pohonných hmôt síce mierne klesli, ale stále sú vysoké. Čo tak poobzerať sa po úspornom aute z druhej ruky?
Dotykové obrazovky rozdeľujú vodičov do dvoch skupín. Na tých , ktorí ich milujú a na tých, ktorí ich nenávidia. A tieto autá tiež.
Elektromobily majú totiž tak trochu „deravú nádrž“.
SUV bývajú pomerne spoľahlivé. Napokon, rátajú s drsnejším zaobchádzaním. Ale tento tucet vytŕča z radu nad všetkými.
K najväčšiemu nárastu cien pritom dochádza v Európe. A nejde len o infláciu. Na svedomí to majú najmä elektromobily.
Platené parkovanie sa v Bratislave ešte v septembri rozšíri o celú Ružovú dolinu a časť Košická – Miletičova – Prievozská.
Od apríla tohto roku si ojazdené autá ponúkané na Slovensku držia hodnotu a nedražejú. Je tu však výnimka.
Čínske autá sa nám zatiaľ spájajú s nízkou bezpečnosťou. Zdá sa však, že už ide len o predsudky.
Nové technológie sú dvojsečná zbraň. Ak fungujú, automobilka získava zákazníkov, no rovnako ľahko ich môže stratiť.
V dobe zdražovania začína spoľahlivosť áut zohrávať čoraz väčšiu úlohu.