Luxusné auto, vyvíjané v spolupráci Mercedesu-Benz a čínskej automobilky BYD, už skúšajú priamo na cestách v okolí Stuttgartu.
Elektrický startup Fisker je na pokraji bankrotu. Zákazníci rušia objednávky v tisícoch.
Elon Musk už dávnejšie ponúkol autopilot Full Self-Driving konkurenčným automobilkám. Tie ale o jeho systém nemajú záujem.
Systém sa volá RooBadge, zatiaľ sa testuje a je optimalizovaný pre kengury. Pracuje sa aj na verziách pre ďalšie zvieratá, napríklad jelene.
Opel Frontera si pamätáme spred dvoch dekád ako drsný off-road. Tá nová sa mení na nepoznanie. Veľkosťou aj pohonom.
Autá so spaľovacím motorom tu s nami budú ešte desaťročia, no je isté, že tankovať budú stále menej „ropy“.
V procese EIA sú dva varianty obchvatu, oba začínajú na ceste II/537 medzi osadami Tatranské Zruby a Nový Smokovec.
Zdá sa, že sériová podoba 7-miestneho elektrického SUV Škody nebude mať až tak veľa spoločného s konceptom Vision 7S.
Neuralgickým bodom elektromobilov sú batérie. Môžu za všetky ich nevýhody. A tou je aj vysoká hmotnosť.
Od zrušenia dotácii na nákup elektromobilov sa v Nemecku nepodarilo dostať registrácie bezemisných áut na pôvodné čísla.
Tesla rezignovala na výrobu cenovo dostupného elektromobilu. Autonómne autá sú vraj oveľa perspektívnejšie.
DS Automobiles rozširuje ponuku motorizácii kompaktných modelov DS 3 a DS4 o nové full-hybridy.
Hoci sú moderné autá vyrábané z oveľa kvalitnejších materiálov a s oveľa presnejšími toleranciami, správny zábeh je veľmi dôležitý.
Práce na obnove mosta v križovatke D1 a R1 začali dnes. Pracovať sa bude 7 dni v týždni a to aj v noci.
Čerstvý držiteľ titulu Svetové auto roka 2024 dostane čoskoro „nadupanú“ verziu s výkonom 600 koní. Finálne ladenie prebieha na Nurbürgringu.
Ak si Kremeľ myslí, že Čína zachráni jeho automobilový priemysel, je na omyle.
Vyplynulo to z prieskumu viac ako 31 000 majiteľov áut modelových rokov 2022 a 2023.
Šéf Bentleya Adrian Hallmark sa doslova vyjadril, že úroveň SAE 3, ktorá sa len dostáva na cesty, je vyslovene nebezpečná. Chce ju rovno preskočiť.
Ani po 11 rokoch nemá populárna Vitara právo na novú generáciu. Vylepšiť ju má aspoň malá modernizácia.
Nielen SUV a crossovery sú praktické autá na každý deň. Segmenty malých a kompaktných áut majú stále čo ponúknuť a často aj za priaznivé prevádzkové náklady.