Veľkorysý interiér
Rovnako inovatívny je dizajn interiéru. Po usadnutí za volant rýchlo pochopíte, že EV6 nemá nič spoločné s ostatnými Kiami. Pri rázvore, ktorý atakuje limuzíny vyššej strednej triedy, a úplne rovnej podlahe asi neprekvapí dostatok priestoru. Cítiť to nielen vpredu, ale aj vzadu, kde majú cestujúci na nohy až 990 mm. Jediná výčitka smeruje k malej priestorovej rezerve nad hlavou vzadu, čo je výsledkom klesajúcej strechy. Kia nešetrila ani na rozmeroch sedadiel. Vpredu navyše oceníte slušnú bočnú oporu, no bez pocitu stiesnenosti. Počas nabíjania možno využiť relaxačnú polohu. Stlačením tlačidla sa sedadlá sklopia a nadvihnú. Futuristické opierky hláv zas pripomínajú riešenie z kokpitov lietadiel.
Vzdušnosť podporuje úzka, vznášajúca sa palubná doska. Jej objem bolo možné zmenšiť vďaka premiestneniu časti systému klimatizácie pod prednú kapotu. Vodič má pred sebou nový dvojramenný volant s klasickými mechanickými ovládačmi a navyše tlačidlom pre priamu voľbu jazdných režimov. Na stĺpiku riadenia sa nachádzajú krídelká pre aktiváciu rekuperácie. Modernú atmosféru umocňuje otočný elektronický volič „prevodovky“ a najmä ojedinelý zakrivený displej, ktorý tvoria dve 12,3-palcové obrazovky prekryté spoločným sklom. Majú funkciu prístrojového panela a infotainmentu. „Prístrojovka“ mení zobrazenie podľa zvoleného jazdného režimu (Eco, Comfort, Sport), vo všetkých sa ale údaj rýchlosti zobrazuje len digitálne v ľavej časti. A potom tu nájdete informácie o dojazde či stave nabitia akumulátora. Stred patrí palubnému počítaču, asistenčným systémom alebo grafike energetických tokov.