Pokračovanie článku: Test: V Španielsku sme zisťovali, ako naozaj jazdí nový Peugeot 408

Rozmery, objemy, hmotnosť

Dĺžka (mm) 4 687
Šírka (mm) 1 859 (bez sp. zrkadiel)
Výška (mm) 1 478
Rázvor náprav (mm) 2 787
Svetlá výška (mm) 189
Pohotovostná hmotnosť (kg) 1 708
Objem kufra (l) 471 (456 so subwooferom)
Objem nádrže (l) 40

Technické údaje

Model Peugeot 408 plug-in hybrid 225 e-EAT8
Počet valcov/ventilov R4/16
Zdvihový objem motora (ccm) cca 1 598
Výkon spaľovacieho motora (kW/k pri ot. za min) 132/180 pri 6 000
Výkon elektromotora (kW/k pri ot. za min) 81/110 pri 2 500
Systémový výkon kW/k 165/225
Max. krútiaci moment sp. motora (Nm pri ot. za min) 250 pri 1 750
Max. krútiaci moment el. motora (Nm pri ot. za min) 320 pri 500 – 2 500
Systémový krútiaci moment (Nm pri ot. za min) 360
Prevodovka 8AT
0 – 100 km/h (s) 7,8
Maximálna rýchlosť (km/h) 233 (135 v elektrickom režime)
Normovaná spotreba na 100 km, WLTP (l) 1,2
Spotreba počas testu, kombinovaná (l)
Využiteľná kapacita batérie (kWh) 9,9
Elektrický dojazd (km) 62–63
Elektrický dojazd počas testu (km) cca 45–50

Predpokladaný čas nabíjania :

  • wallbox (32 A) 7,4 kW a palubná jednofázová nabíjačka 7,4 kW: plné nabitie za 1 hodinu 55 minút;
  • zosilnená zásuvka (16 A) a palubná jednofázová nabíjačka 3,7 kW: plné nabitie za 3 hodiny 50 minút;
  • štandardná zásuvka (8 A) a palubná jednofázová nabíjačka 3,7 kW: plné nabitie za 7 hodín 5 minút.

Ceny Peugeot 408 plug-in hybrid 225 e-EAT8

Slovenský cenník v čase písania tohto testu ešte nebol zverejnený.

© Autorské práva vyhradené

3 debata chyba
Viac na túto tému: #plug-in hybrid #Peugeot 408 #test auta #autotest
Články podľa značiek