Pokračovanie článku: Test: Honda CR-V 2,0 e:HEV – ‘Vymakaný‘ hybrid a klasická štvorkolka

Záver

Dnes začína základ na cene vyššej ako končila najdrahšia verzia predošlého CR-V. Áno, aj s hybridom a štvorkolkou. Takže za hybrid dáte najmenej 45 490 eur, za štvorkolku 47 490 eur a na najvyššiu výbavu Advance si pripravte 51 990 eur. Náš exemplár sa kvôli metalíze (750 €) vyšplhal na konečnú cenu 52 740 eur. Ku cti mu ale slúži veľmi bohaté vybavenie. V sérii je panoramatické okno, kožené čalúnenie, ventilované sedadlá, elektricky ovládané zadné veko a najmä kompletný balík asistenčných systémov vrátane udržiavania v jazdnom prúde či adaptívneho tempomatu a svetiel. Liezť na nervy vám bude len upozornenie na prekročenie rýchlosti, ktoré sa síce dá aktivovať, ale nie počas jazdy. CR-V tiež ponúka veľmi príjemnú jazdnú charakteristiku, precízne ovládanie a priestor pre celú rodinu.

Rozmery, objemy

Dĺžka (mm) 4 706
Šírka (mm) 1 942
Výška (mm) 1 684
Rázvor náprav (mm) 2 700
Objem kufra (mm) 579 – 1 643
Objem nádrže (l) 57
Pohotovostná hmotnosť (kg) 1 817

Technické údaje

Verzia 2,0 e:HEV AWD
Počet valcov/ventilov 4/16 DOHC
Zdvihový objem (ccm) 1 993
Výkon spaľ. motora (kW) 109/6 100
Krútiaci moment spaľ. motora (Nm) 189/ 4 500
Výkon elektromotora (kW) 135
Krútiaci moment elektromotora (Nm) 335
Systémový výkon (kW) 135
Max. krútiaci moment (Nm) 335
Prevodovka 2-stupňová
0 – 100 km/h (s) 9,5
Max. rýchlosť (km/h) 187
Spotreba na 100 km (l) 6,7
Spotreba počas testu 7,3

Ceny

Základná cena 45 490 €
Cena verzie AWD Advance 51 990 €
Cena testovaného modelu 52 740 €

© Autorské práva vyhradené

Facebook X.com debata chyba Newsletter
Viac na túto tému: #test #hybrid #Honda CR-V
Články podľa značiek