Citroën C4 X je nielen pohodlný a úsporný, ale aj dobre vyzerá. Škoda, že nie je k dispozícii ako liftback, bol by ešte praktickejší.
V ponuke je len hybrid a testovaný plug-in hybrid. Výkon majú rovnaký - 135 kW. Plug-in hybrid zvládne na batériu až 80 kilometrov.
Gladiator je prekvapivo komfortný a dynamický na ceste a v teréne úplne suverénny. Treba však rátať s tým, že je dlhý až 5,6 metra a na diaľnici trochu hlučný.
Modernizované Clio prichádza s prepracovanou prednou časťou a novými zadnými svetlami. Z ponuky zmizol agregát 1,3 TCe, zostala však "plynová" verzia.
O jeho schopnostiach najviac povedia čísla. Má výkon 653 koní, krútiaci moment 800 Nm a aj pri hmotnosti takmer 2,8 tony "dá" stovku za 4,3 sekundy.
Ak sme chceli úsporný diesel, museli sme akceptovať deliacu mrežu verzie N1. Inak nás Dobló nás prekvapilo cestovným komfortom a aj dobrou cenou.
Kiu Niro EV sme vám už predstavili v samostatnom teste. Teraz sme sa zamerali na spotrebu a rýchlosť nabíjania.
Karoq s 1,5-litrovým benzínovým motorom nás oslovil nízkou spotrebou a veľmi slušným jazdným komfortom. V špeciálnej 30 edition aj širokou výbavou.
Honda Jazz nás nadchla už pri prvom teste v roku 2020. Teraz to nebolo inak. Akceptovať musíte len cenu.
ID. Buzz má skvelý retro-dizajn, ponúka obrovský vnútorný priestor, má dobrý dojazd a rozumnú spotrebu.
Avenger dobre jazdí, dobre vyzerá a má nízku spotrebu. Nie je však lacný a trochu nás v ňom potrápila aj elektronika.
Spotreba paliva asi nie je to, čo zaujíma zákazníkov, ak si kupujú čistokrvný dvojsedadlový roadster, no pri teste BMW Z4 nás jeho hospodárnosť vyviedla z miery.
Nové elektrické Niro má nadviazať na úspech predošlej generácie. V mnohom ťaží z revolučnej Kie EV6. Len škoda, že sa jej priblížilo aj cenou.
S GLC 220d kupé spravíte bez problému na nádrž vyše tisíc kilometrov. Navyše je pohodlné a nechýba mu ani dynamika.
Stelvio urobí radosť hlavne aktívnym šoférom, je však dostatočne priestranné aj pre rodinu a vyzerá charizmaticky. Na ceste by mohlo byť o niečo komfortnejšie.
Spotreba bola počas testu nižšia než deklarovaná, dosiahnuť 400-kilometrový dojazd určite nie je nemožné. A ani cena auta "nevystrelila" do extrému.
Toto je auto, ktoré nedáva zmysel, ak mu nestačíte. Je totiž lepšie ako vodičské schopnosti 90 % populácie.
Formentor VZ5 jazdí naozaj skvele a aj pri extrémnych parametroch môže poslúžiť ako plnohodnotný rodinný crossover. Cenu má nastavenú pomerne sebavedomo.
Captur zaujme najmä netradičnou architektúrou full-hybridného pohonu. Tá v praxi funguje veľmi dobre, spotreba v meste je minimálna.
Ioniq 6 prekvapil vnútorným priestorom a nízkou spotrebou, dokonca aj na diaľnici. Na digitálne zrkadlá však radšej zabudnite.
Oproti predchodcovi nové ID.3 výrazne zlacnelo, má väčší dojazd a kvalitou materiálov je v inej lige.
Vyskúšali sme benzínový Renault Kangoo v osobnej verzii a elektrickú úžitkovú verziu s batériou s kapacitou 45 kWh.
Daciu Jogger môžete mať aj s vnútorným lôžkom a stanom, ktorý sa k nej dá pripojiť. Vyskúšali sme ich.
Agregát s výkonom 110 koní nás príjemne prekvapil agilitou aj spotrebou.
Auto nás prekvapilo nízkou spotrebou pri vybitej batérii a slušným elektrickým dojazdom. Nabíjanie je však o niečo pomalšie a cena pomerne vysoká.