Jogger v kombinácii benzín + LPG jazdí prekvapivo dobre, trojvalca sa netreba báť.
Pred týmto autom má strach Tesla aj koncern Volkswagen. Kiu katapultuje rovno na súčasný vrchol nastupujúcej elektrickej éry.
ID.5 GTX má výkon takmer 300 koní, pohon 4x4 a elegantnú siluetu SUV-coupé.
Druhá generácia Mokky sa zmenila na nepoznanie. Z pravoverného SUV je zrazu štýlový mestský crossover.
Benzínový dvojliter v Leone výborne zaberá už od nízkych otáčok a je prekvapivo úsporný.
Po vlajkovej lodi EQS sa nám do rúk dostala ďalšia elektrická „šelma“ zo Stuttgartu. A hneď v ostrej verzii 43 AMG.
Duster so 4-valcom s objemom 1,3 nás prijeme prekvapil svojou agilitou a komfortným podvozkom.
Mokka vyzerá výborne a s 96 kW benzínovým trojvalcom je až prekvapivo dynamická.
Hovorí sa, že hybridné autá nedokážu byť úsporné na diaľnici. Je to pravda?
Arona vo verzii FR vyzerá výborne. 1,5-litrový benzínový 4-valec jej vyložene svedčí, dynamiku má dobrú a spotrebu nízku.
Citan Tourer nás oslovil obrovským variabilným vnútorným priestorom a nízkou spotrebou. Daňou za ňu je slabšia dynamika.
Dacia Duster s možnosťou spaľovania LPG je ideálna alternatíva aj k naftovému motoru, najmä ak chcete znížiť prevádzkové náklady.
Silnejšieho štvorvalca sa netreba báť, apetítom je úplne porovnateľný s 81 kW trojvalcom.
Osemstupňový automat ostrému hothatchu vyložene svedčí. Spotrebu síce asi budete mať dvojcifernú, ale ani v najmenšom to tomuto autu nebudete vyčítať.
Facelift sa tentokrát týka hlavne vzhľadu a čiastočne infotainmentu. Pod kapotou zostalo všetko "po starom".
Vynovený Kodiaq nás príjemne prekvapil spotrebou a aj dobrou dynamikou. Jeho silnou stránkou je aj vnútorný priestor.
Toto je pravdepodobne posledný Peugeot 308 so spaľovacími motormi. Možno aj preto dali v Paríži prednosť evolúcii.
Formentor skvele jazdí, má výborný podvozok a úsporný naftový motor. Je však o niečo tvrdšie naladený.
Stačí športovo ladenému prémiovému SUV-kupé z Mníchova 4-valcový diesel?
V EQB nás potešilo 7 miest a aj cestovný komfort. Očakávali sme však nižšiu spotrebu a o niečo nižšiu cenu.
Opel zmodernizoval svoje väčšie SUV Grandland. Zotrel písmeno X, no pridal viac štýlu a konektivity.
Vynovený Karoq s motorom s objemom 1,5 litra nás príjemne prekvapil nízkou spotrebou, zvonku je však zmien minimum.
Toto auto je neuveriteľnou kombináciou dynamiky superšportu a luxusu triedy S. A je tiež elektromobilom, pri ktorom nebudete riešiť dojazd.
Testovaná Kia Sportage nás príjemne prekvapila vysokým jazdným komfortom a nízkou spotrebou v meste. Na diaľnici sa však jej apetít zvýšil.
Elektrický Spacetourer príjemne prekvapil dojazdom aj rýchlosťou nabíjania, no naftový je na dlhé cesty stále na nezaplatenie.