Vynovený Kodiaq nás príjemne prekvapil spotrebou a aj dobrou dynamikou. Jeho silnou stránkou je aj vnútorný priestor.
Toto je pravdepodobne posledný Peugeot 308 so spaľovacími motormi. Možno aj preto dali v Paríži prednosť evolúcii.
Formentor skvele jazdí, má výborný podvozok a úsporný naftový motor. Je však o niečo tvrdšie naladený.
Stačí športovo ladenému prémiovému SUV-kupé z Mníchova 4-valcový diesel?
V EQB nás potešilo 7 miest a aj cestovný komfort. Očakávali sme však nižšiu spotrebu a o niečo nižšiu cenu.
Opel zmodernizoval svoje väčšie SUV Grandland. Zotrel písmeno X, no pridal viac štýlu a konektivity.
Vynovený Karoq s motorom s objemom 1,5 litra nás príjemne prekvapil nízkou spotrebou, zvonku je však zmien minimum.
Toto auto je neuveriteľnou kombináciou dynamiky superšportu a luxusu triedy S. A je tiež elektromobilom, pri ktorom nebudete riešiť dojazd.
Testovaná Kia Sportage nás príjemne prekvapila vysokým jazdným komfortom a nízkou spotrebou v meste. Na diaľnici sa však jej apetít zvýšil.
Elektrický Spacetourer príjemne prekvapil dojazdom aj rýchlosťou nabíjania, no naftový je na dlhé cesty stále na nezaplatenie.
Prvý elektromobil divízie M bude asi aj prvým elektromobilom, pred ktorým sklonia hlavu tradiční mníchovských „petrolheadi“.
Silnou stránkou auta je priestranný a variabilný interiér. S benzínovou 1,4-kou sa však Alhambra trochu trápi a podpisuje sa to aj na spotrebe.
Karosárske prevedenie kórejského modelu spája dve predstavy o automobile. Výsledkom je auto s viacerými osobnosťami, no bez kompromisov sa nezaobíde.
Ghost zaujal nielen 12-valcom s objemom 6,75 litra a krútiacim momentom 850 Nm, ale aj špičkovým jazdným komfortom a odhlučnením kabíny.
Veľký Explorer sa vrátil do Európy po nekonečných 18 rokoch. A má na to dobrý dôvod. Pomáha si elektrinou.
Tretia generácia HR-V sa zmenila na nepoznanie. Nielen dizajnom, ale aj technikou. Našťastie, magické sedadlá jej zostali.
Jogger je naozaj veľké 7-miestne rodinné MPV, ktoré nás prekvapilo nielen nízkou cenou, ale aj jazdnými vlastnosťami.
Citroënu C4 155-koňový motor jednoznačne svedčí. Má slušnú spotrebu aj aj cestovný komfort. Infotainment by však potreboval vylepšiť.
Ateca je vydarené malé SUV, neprávom zostávajúce trochu v tieni u nás dominantného Karoqu.
T-Roc prakticky okamžite zaujal vyššou vnímanou kvalitou. Príjemne prekvapil aj jazdným komfortom, pri spotrebe sme čakali o málinko lepší údaj.
Kupujte, kým sa dá. Takýchto áut už veľa nebude. Je vôbec zázrak, že dvojka kupé s klasickým „lejautom“ existuje.
Trojvalec plní výlučne úlohu generátora, auto nepoháňa.
Pri rastúcich cenách benzínu sa o plug-in hybride oplatí premýšľať. Jeho spotreba však môže kolísať vo veľkom rozpätí.
T-Cross nás prekvapil veľkým vnútorným priestorom a 150-koňový benzínový štvorvalec mu vyložene svedčí. Trošku lepšie by si však mohol poradiť s priečnymi nerovnosťami.
Suzuki S-Cross je skutočným slovom do bitky. V triede SUV vie totiž zaujať zaujímavou cenou.