Crossover EQA príjemne prekvapil vnútorným priestorom a cestovným komfortom. Má však menší kufor a je mimoriadne citlivý na jazdný štýl.
Novú Toyotu Yaris Cross sme si už raz vyskúšali. Teraz prišiel rad na hybridnú predokolku .
Enyaq vo verzii kupé je podľa nás najkrajšou škodovkou. Prekvapil nás nízkou spotrebou a výborným cestovným komfortom.
Nový Volkswagen Taigo príjemne prekvapil jazdným komfortom aj veľkým kufrom. Vyzerá dobre a cenovo je na úrovni Škody Kamiq.
Jej výnimočnosť potvrdilo ocenenie Európske auto roka 2022. My sme si ju vyskúšali.
Ak si k Enyaqu iV s veľkou batériou a pohonom oboch náprav doprajete paket Sport Line, na sľubovaný Enyaq RS asi ani nepomyslíte.
Testovaný Defender bol až prekvapivo komfortný a úsporný na ceste, suverénny v teréne a ponúkol naozaj obrovský vnútorný priestor.
S elektrickou vlajkovou loďou Mníchova sme sa stretli už po druhý raz. Malo to svoj dôvod. Veľká batéria robí z tejto verzie oveľa lepšie auto.
Radikálnou zmenou prešiel interiér. Teraz má prehnutý displej a úplne sa stratil otočný ovládač iDrive. Dieslový dvojliter bol naozaj úsporný.
Na trhu je len málo áut, ktoré si naozaj zaslúžia prívlastok "ikonické". Multivan k nim jednoznačne patrí.
Len dva roky po znovuuvedení Camry na európsky trh prišla Toyota s modernizáciou.
Testované "dvojkové" kupé malo pod kapotou silný benzínový šesťvalec s výkonom vyše 370 koní a k tomu pohon 4x4.
Mercedes-Benz C220d All-Terrain zaujal vysokým cestovným komfortom, schopnosťami v teréne a úsporným motorom.
Zvýšené kombi s pohonom 4x4 je komfortné na ceste a dobre si poradí aj s miernym terénom.
Prvý produkt s označením Peugeot Sport Egineered vám dopraje vzrušujúci dizajn, slušnú dynamiku aj skvelú ovládateľnosť. A rodinu nemusíte nechať doma.
Dusteru plyn svedčí. Má s ním lepšie dynamické parametre, než pri jazde s benzínom.
Toyota osviežila ponuku Yarisu o verziu Cross. V porovnaní s konkurenciou to však s malým SUV myslela naozaj vážne.
Octavia v prevedení Scout nie je lacná, má však silný naftový motor, pohon 4x4 a naozaj širokú výbavu v základe.
Hyundai Tucson je pre mnoho motoristov známym pojmom.
Honda síce nemá malý crossover, taký, akým je napríklad Toyota Yaris Cross či Peugeot 2008, no s novým Jazzom Crosstar sa im dokázala priblížiť.
Stonic sme vyskúšali v jednej z najžiadanejších kombinácií - s trojvalcom s výkonom 100 koní a 6-stupňovým manuálom.
Už dlho sme nejazdili s elektromobilom, ktorý má reálnu spotrebu 13 kWh. Ak však neváži ani tonu, ide to.
Fabia s výkonnejším 81 kW trojvalcom jazdí veľmi dobre, no pred dvojspojkovým automatom by sme asi uprednostnili 6-stupňový manuál.
Čínska značka Dongfeng sa snaží presadiť v Európe. Jej esom je SUV veľkosti Škody Kodiaq. Glory 580 má benzínový turbomotor a bez stupňovú prevodovku. Označuje sa ako jednoduché a výkonné auto. Dokáže ale konkurovať zavedeným európskym hráčom?
Takýchto áut už veľa nie. Dokáže spojiť emócie kupé s praktickým interiérom, veľkým kufrom a za svoje služby si veľa nepýta.