Je to auto ktoré rovnako ohuruje ako polarizuje. V každom prípade ponúka neuveriteľný komfort.
Modernizované Polo je dobre vyladené auto. Prvoplánovo dizajnovo asi neohúri, no jazdí sa v ňom naozaj príjemne a je pomerne priestranné.
V roku 2021 sme pre vás otestovali vyše 100 rozličných áut. Zaujali najmä modely so spaľovacím motorom a dlhým dojazdom.
Cena elektrickej verzie je podľa nás príliš prehnaná. Nenadchol nás ani jej reálny dojazd v zimnom období.
Touareg či Kodiaq? Avšak nie je to Tiguan? Kedy nám tak narástol?
Oslovil nás dizajnom, kvalitou podvozku a aj špičkovým infotainmentom.
Nový Citroën C4 sme „prevetrali" hneď s dvoma motormi. Obe verzie spája komfort, ktorý sa dnes len tak nevidí.
Najlacnejší elektromobil v Európe je určený najmä do mesta. Aké to ale je, keď z neho vyrazíte smerom do Košíc a späť? Tak na to sa podujal redaktor TAR Filip Garaj.
BMW M3 Competition je skutočne ultimatívny extrémny stroj, aký nemá na trhu takmer vôbec obdobu.
Mitsubishi Space Star je dobré malé auto, no "garážový" tuning, v ktorom sme ho testovali, mu skôr ubližuje než pomáha.
Na test sme dostali BMW radu 4. Vravíme si - fajn. Má to však jeden háčik - je to diesel.
Hyundai Tucson ani po roku od predstavenia neprestal vzbudzovať pozornosť svojím dizajnom. Lenže ponúka toho oveľa viac.
Renault Captur je našim cestám dobre známe auto.
VW ID.4 GTX si to v šprinte na stovku smelo môže rozdať aj s legendárnym Golfom GTI.
Peugeot má prakticky celé dodávkové portfólio elektrifikované. K elektrickému Boxeru a Expertu teraz pribudol e-Partner.
Modernizovanú Ibizu sme vyskúšali hneď v dvoch verziách. S litrovým 81 kW motorom, doplneným manuálom a s výkonným 110 kW agregátom s dvojspojkovým automatom.
Najväčšie obavy majú potenciálni záujemcovia o elektromobily z dojazdu. Malá batéria je tak doslova strašiakom. Lenže kapacita nie je všetko.
Americkú Teslu musí z nového Mercedesu-Benz EQS doslova bolieť hlava. A má na to dostatok dôvodov.
BMW iX má výkon vyše 500 koní, na stovku zrýchli za 4,6 sekundy a má monochromatickú strechu.
Ioniq 5 využíva revolučnú 800-voltovú elektrickú architektúru, má väčší rázvor ako Mercedes triedy E a na jedno nabitie prejde až 460 kilometrov.
Modernizovaný Ceed má skvelý motor a verzia GT-Line aj futuristické zadné svetlá. No poteší aj konzervatívnu časť publika.
Arona je vydarený mestský crossover. Po facelifte vyzerá dynamickejšie a potešil nás aj manuálnou prevodovkou.
Spring je typické elektrické miniauto do mesta. Má zaujímavo nastavenú cenu, skvele vyzerá, no trochu mu chýba dynamika.
Citroën ë-Berlingo má výkon 100 kW a s batériou s kapacitou 50 kWh by mal umožniť dojazd vyše 270 km.
Pre crossovery s automatom nemusíte chodiť do predajne nových áut.