Nové BMW X3 s dvojlitrovým dieselovým motorom nás zaujalo výbornými jazdnými vlastnosťami, nízkou spotrebou paliva a vysokým komfortom.
Kedysi sme si v autách priplácali najmä za výkon. Pri elektromobiloch je to za dojazd. Platí to aj pre ambicióznu Kiu EV3.
Terramar si zachoval rovnako skvelé jazdné vlastnosti ako Formentor, len je od neho o niečo väčší a o dosť drahší.
Nissan síce prežíva zložité obdobie, ale na jeho X-Traili to cítiť nie je. Toto SUV patrí nepochybne k najkomfortnejším vo svojej triede. Môže za to hybridný pohon s 3-valcovou „elektrárňou“.
Defender je komfortný na dobrých a aj na horších cestách, má nezameniteľný imidž, luxusnú výbavu a v teréne je takmer neprekonateľný.
V generačnom porovnaní obľúbeného SUV sme sa zamerali na antikoróznu ochranu, naladenie podvozkov aj nákaldy na LPG.
Superb iV patrí k málu plug-in hybridov s rýchlym nabíjaním a batériou, ktorá vám dopraje poriadny dojazd. Konečne to dáva zmysel aj na dlhších cestách.
Tavascan výborne vyzerá a príjemne prekvapil cestovným komfortom. Spotrebu má však o niečo vyššiu a automobilka ho musí kvôli "čínskym clám" dotovať.
Elektrické „géčko“ zahanbí v teréne svojich spaľovacích súrodencov a je neuveriteľne komfortné. Ale ak vás nechá kdesi uprostred divočiny, máte problém.
Kia EV3 je ambiciózny elektromobil, ktorý toho ponúka naozaj veľa. Dizajnom vytŕča z davu, má aj veľký interiér a slušný kufor.
Nový Citroën C3 dobre vyzerá, má dobrý pomer medzi cenou a výbavou a testovaný trojvalec veľa "nežerie". Za zmienku stojí určite aj svetlá výška 197 mm, ktorou sa nemôžu pochváliť ani mnohé SUV.
Malý elektrický Inster ponúka veľkú variabilitu. A ani sa nemusíte plesknúť po vrecku.
Mercedes-Maybach EQS je veľké a luxusné elektrické SUV, pri ktorom si neviete vybrať či chcete auto šoférovať, alebo si užívať "riaditeľské" kreslo.
Audi A5 využíva naftový motor s mild-hybridnou architektúrou. Dynamiku má výbornú, jazdí skvele, len spotreba bola o niečo vyššia, než sme čakali. Testovali sme však nové nezajazdené auto.
Nový Kodiaq RS je najvýkonnejším Kodiaqom v histórii. Nestratil však nič zo svojej univerzálnosti.
Čistý dvojlitrový diesel bez akejkoľvek elektrifikácie – to je nové BMW radu 1.
Rebrinový rám, tri mechanické uzávierky diferenciálu, terénna redukcia a k tomu tuhá zadná náprava a nezávislé zavesenie kolies vpredu. S touto kombináciou pre "géčko" nič nie je nemožné.
Po modernizácii vyzerá Citroën C4 extravagantne, no zároveň ukrýva viacero odkazov na históriu značky.
Od roku 2000 je Škoda Octavia RS asi tým najuniverzálnejším športovým autom, aké si môžete dopriať. Nemení na tom nič ani štvrtá generácia, ktorú sme si po facelifte vyskúšali v Chorvátsku.
Peugeot 5008 ponúka naozaj veľkorysý priestor aj pri 7-miestnom usporiadaní a má originálny interiér. Trojvalec nakoniec nie je tak smädný, ako sme čakali, no sila mu chýba.
Honda HR-V prešla decentnou modernizáciou, zľahka sa dotkla exteriéru, interiéru a trošku aj techniky.
Obe verzie sú si cenovo blízke, majú aj veľmi podobnú spotrebu, no po konštrukčnej stránke sa ich agregáty zásadne líšia.
Ponúkame vám exkluzívne prvé dojmy. Talianska ikona medzigeneračne citeľne narástla. Je hravá, vnútri pestrá a praktická.
Nové Audi A5 dokáže jazdiť za menej paliva bez straty dynamiky. Aj vďaka úplne novému mild-hybridnému systému.
Ford Explorer vyzerá vynikajúco, má praktický interiér a ponúka veľmi slušný jazdný komfort. Len spotreba mohla byť o niečo nižšia.