Multivan ponúka skvelý jazdný komfort a bezkonkurenčnú variabilitu.
Najväčšie obavy vyvolávajú elektromobily krátkym dojazdom. Je preto dobrým nápadom voliť Škodu Enyaq iV s menšou batériou?
Mercedes-Benz S580 e je asi najlepším plug-in hybridom, aký sme doteraz testovali.
S BMW iX M60 si viete jazdu naozaj užiť. Netreba však v zákrutách podceniť jeho obrovský krútiaci moment a hybnosť.
Golf Variant R ponúka perfektný kompromis medzi tuhosťou a komfortom. Nie je však bez chýb.
Ak by ste si mali vybrať veľké luxusné SUV a financie by neboli problém, do čoho by ste išli?
K silným stránkam Kodiaqu RS patrí výkonný motor, veľký vnútorný priestor a dobrý cestovný komfort.
Silnou stránkou auta je kvalitný a spoľahlivý motor, ergonómia a spotreba.
Najpredávanejší model mladej francúzskej značky DS Automobiles podstúpil modernizáciu. Boli sme zvedaví, čo sa vlastne zmenilo.
Tarraco výborne vyzerá a aj jazdí, je priestranné a má pod kapotou úsporný dvojlitrový diesel.
Lexus 350h má tri motory, vrátane 2,5-litrového benzínového štvorvalca a aj napriek tomu sa môže pochváliť výbornou spotrebou.
S plug-in hybridnou tristoosmičkou dostávate síce viac výkonu, ale aj vyšší apetít na diaľnici a menší kufor.
Citroën C3 Aircross sme testovali v špeciálnej edícii C-Series. Prináša viac muziky za menej peňazí.
Jogger v kombinácii benzín + LPG jazdí prekvapivo dobre, trojvalca sa netreba báť.
Pred týmto autom má strach Tesla aj koncern Volkswagen. Kiu katapultuje rovno na súčasný vrchol nastupujúcej elektrickej éry.
ID.5 GTX má výkon takmer 300 koní, pohon 4x4 a elegantnú siluetu SUV-coupé.
Druhá generácia Mokky sa zmenila na nepoznanie. Z pravoverného SUV je zrazu štýlový mestský crossover.
Benzínový dvojliter v Leone výborne zaberá už od nízkych otáčok a je prekvapivo úsporný.
Po vlajkovej lodi EQS sa nám do rúk dostala ďalšia elektrická „šelma“ zo Stuttgartu. A hneď v ostrej verzii 43 AMG.
Duster so 4-valcom s objemom 1,3 nás prijeme prekvapil svojou agilitou a komfortným podvozkom.
Mokka vyzerá výborne a s 96 kW benzínovým trojvalcom je až prekvapivo dynamická.
Hovorí sa, že hybridné autá nedokážu byť úsporné na diaľnici. Je to pravda?
Arona vo verzii FR vyzerá výborne. 1,5-litrový benzínový 4-valec jej vyložene svedčí, dynamiku má dobrú a spotrebu nízku.
Citan Tourer nás oslovil obrovským variabilným vnútorným priestorom a nízkou spotrebou. Daňou za ňu je slabšia dynamika.
Dacia Duster s možnosťou spaľovania LPG je ideálna alternatíva aj k naftovému motoru, najmä ak chcete znížiť prevádzkové náklady.