Čo tankuje toto auto? Tak to by ste na prvý pohľad neuhádli.
BMW pri tomto plug-in hybride urobilo dve vynikajúce veci - takmer zdvojnásobilo kapacitu batérie a zrýchlilo nabíjanie.
Ako jazdí táto legenda? Vyskúšali sme ju na asfalte aj v drsnom teréne.
Otestovali sme najlacnejšiu Škodu Octavia, akú si môžete kúpiť - akčnú verziu Drive s novým základným motorom 1.5 TSI Evo2 a 6-stupňovým manuálom.
Scenic E-Tech má už v základe veľkú 87 kWh batériu, tepelné čerpadlo a spotrebu pod 18 kWh, čo značí reálny dojazd okolo 500 kilometrov.
Menší elektromobil Škody je doslova slovom do bitky. S uvádzacím bonusom začína na cene 31 510 eur. Elroq sme si vyskúšali na Malorke.
Modernizovaný Seat Leon sa navonok príliš nezmenil, no z ponuky zmizli trojvalce a ďalšie zmeny sa udiali v kabíne.
Octavia Drive jazdí s 1,5-litrovým štvorvalcom mimoriadne úsporne, manuál jej svedčí. Nízka cena pritom vôbec neznamená chudobnú výbavu.
Vyskúšali sme verziu Dark Horse, ktorá mala pod kapotou atmosférický 453-koňový osemvalec.
Elektrická vlajková loď Volkswagenu je dôstojným nástupcom tradičného Passatu. No bez chýb nie je.
Praktické kombi s naftovým motorom a manuálnou prevodovkou má len minimum nedostatkov.
Vynovený Cupra Leon Sportstourer. Hoci mal tento ambiciózny Španiel pod kapotou len mild hybridnú benzínovú 1.5, rozhodne hanbu svojej značke nerobil. A zvládne funkciu rodinného kombíka?
Redakčným testom prešla štvorkolka TCe 130 s manuálom a verzia Hybrid 140. Obe v najvyššej výbave Extreme. Pozrite sa, ktorá nás oslovila viac.
Mercedes AMG E53 Hybrid môže dosiahnuť krátkodobo výkon až 612 koní a stovku zvládne pod štyri sekundy.
Je to neuveriteľné, ale Lexus LBX je v podstate prezlečenou Toyotou Yaris Cross. Lenže prémiová značka si dala záležať aby ste to nespoznali.
Vozidlo je postavené na aliančnej platforme CMF-C a oproti svojmu predchodcovi výrazne zmenilo imidž.
Honda CR-V si na palube vozí malú elektráreň a funguje to. Spotreba aj dynamika sú na slušnej úrovni. Akurát ten terén...
ZR-V využíva benzínový dvojliter hlavne ako generátor energie pre elektromotor, no dokáže aj poháňať auto. Preto je tichá a v meste mimoriadne úsporná.
Je obrovský a komfortný. Pod kapotou by ste preto asi čakali poriadny diesel. Lenže, všetko je inak. Funguje to?
Novinka Renaultu nie je až taká nová, ako by sa mohlo zdať. Základom Symbiozu je totiž známy Captur. Až po stredné stĺpiky sú tieto autá prakticky totožné, ale zvyšok stojí za to.
BMW 550e xDrive zaujalo hi-tech prevedením a skvelým zrýchlením. Nabíjať by sa však mohlo rýchlejšie a cenu má naozaj neskromnú.
Honda CR-V patrí k najpredávanejším autám planéty, i keď na našom trhu to nevidieť. Škoda, chyby sa totiž hľadajú ťažko.
Najmenšie SUV značky podstúpilo modernizáciu. A je to na ňom cítiť. Nechýba hybrid ani štvorkolka.
Countryman je tak veľký, že si hádam ani označenie "Mini" nezaslúži. Je z neho plnohodnotný a prekvapivo agilný rodinný crossover s veľmi slušnou spotrebou.
Najmenšia Kia podstúpila veľkú modernizáciu. Okrem vydareného dizajnu, má motor ako stvorený do mesta.