Korando nás príjemne prekvapilo vnútorným priestorom, kvalitou spracovania a aj jazdnými vlastnosťami. Len spotrebu má o niečo vyššiu.
Po verzii GT-line sa nám dostala do rúk lacnejšia Kia EV6 RWD. Nemá taký výkon, no na druhej strane dokáže ponúknuť dlhší dojazd.
Tipo na prvý pohľad možno nezaujme, no jazdí dobre a je naozaj priestranné.
Ako chutia Karoqy s cenou nad 40 tisíc eur? Vyskúšali sme ich.
Polo GTI jazdí s vyše dvestokoňovým motorom dynamicky, zostáva pritom komfortné a cenu má rozumnú. Len spotreba je o niečo vyššia.
Kodiaq je ideálnym rodinným autom, zvlášť v s naftovým motorom a pohonom 4 x 4. Má to len jednu chybičku krásy. Výrazne zdražel.
Formentor VZ výborne jazdí, výborne vyzerá a vzhľadom na výkon veľa "nežerie".
Elektromobily sa snažia vyrovnať spaľovacím autám vo všetkých ohľadoch. Francúzskemu crossoveru sa to darí, no jeho slabinou ostáva kapacita batérie.
BMW M340i xDrive vynikajúco jazdí a dokáže sa bez problému zmeniť z ultimátneho "športiaku" na luxusnú limuzínu.
Lexus ES 300h vyzerá výborne a spotrebu má nižšiu, než niektoré benzínové trojvalce. Športová jazda mu však nesvedčí.
Peugeot 5008 je masívnejší a komfortnejší, model 3008 vyzerá dynamickejšie a je úspornejší.
Vynovený kórejský pikap je slovom do bitky. Komfortom jazdy pripomína SUV a v teréne využíva zbrane „starej školy“.
V predĺženej XL verzii, ktorú sme testovali, ë-Jumpy bez problému zvládne 3 europalety. Navyše príjemne prekvapil spotrebou.
Arteon v extrémnom prevedení R nielen výborne jazdí, ale aj vyzerá.
BMW 320d Touring jazdí výborne, je úsporné a pohodlné. Kufor je však menší a cena pomerne vysoká.
MG EHS je dobre vybavené a komfortne jazdiace SUV. Plug-in hybridný pohon mu však úplne nesvedčí.
Najviac vás v roku 2022 zaujímali Dacie a dostupné autá so spaľovacími motormi. Medzi najmenej čítanými testami skončili autá, pri ktorých nás to naozaj prekvapilo.
Plug-in hybrid s výkonom 225 koní jazdí výborne, dojazd na elektrinu je však len priemerný a cena vysoká.
C5 X nás oslovil vydareným dizajnom, vnútorným priestorom a hlavne vysoko nadštandardným jazdným komfortom.
MG sa nám ešte v deväťdesiatych rokoch spájalo s úžasnými športovými roadstermi. To je ale dávno minulosťou.
Elektrický Mustang nás príjemne prekvapil podvozkom, je jedným z mála elektromobilov, v ktorých si možno užiť aj športovejšiu jazdu.
DS4 vyzerá zaujímavo, má pod kapotou silný motor a extravagantný interiér s dôrazom na vnímanú kvalitu.
Zabudnite na starý Mégane. Ten nový je celkom iné auto. Má iný dizajn, iný pohon aj inú cenu. To ale znamená, že bude musieť loviť v iných vodách.
Prvé kilometre sme absolvovali s plug-in hybridom. Zaujal dizajnom a výborným podvozkom.
Oba modely vyzerajú výborne a majú priestranný a variabilný interiér.