Po štyroch rokoch podstúpilo „malé géčko“ modernizáciu. Aj preto sa opäť ocitlo v redakčnom teste.
V okolí Barcelony sme vyskúšali nový Kodiaq s naftovým dvojlitrom, benzínovou 1,5 TSI a aj ako plug-in hybrid.
Ostal benzín, diesel a elektrickým verziám zvýšili dojazd. Vyskúšali sme si naftu v Opeli Combo a cítili sme sa v ňom ako v osobnom aute.
Touareg nás príjemne prekvapil kultivovaným motorom, nízkou spotrebou a vysokým jazdným komfortom. S príplatkovou výbavou sa však dostal až na 86-tisíc eur.
Suzuki S-Cross je absolútna stálica na našich cestách. Testovali sme ju už dávnejšie. Sadnúť si však za jej volant opäť, môže byť aj príležitosť.
Aktuálne Svetové auto roka 2024 sme vyskúšali vo výkonnejšej verzii. Ohúri dynamikou, komfortom, priestorom a v teplom počasí aj dojazdom.
Šesťvalec s objemom 3,3 litra dokáže na diaľnici jazdiť s neuveriteľne nízkou spotrebou tesne and 5-litrovou hranicou.
Kona nás prekvapila veľkým vnútorným priestorom a slušným jazdným komfortom. Netreba však na ňu hľadieť ako na športové auto.
Vyskúšali sme bestseller značky Cupra v dvoch úsporných verziách.
MG5 Electric je jediným batériovým kombi na trhu. Tak trochu sám vojak v poli. Škoda, že cenou nedokáže demonštrovať viac svoj čínsky pôvod.
VW Touran charakterizuje nenápadný dizajn, ktorý však nestarne. Bonusom je 7-miestna kabína. Ale to nie sú jeho všetky benefity.
Malý Hyundai nás príjemne prekvapil vnútorným priestorom a potešil aj atmosférický štvorvalec pod kapotou. V základe je pod 12-tisícovou hranicou.
Veľký sedan, ktorý zaujme nie len dizajnom, ale aj novými technológiami. No a pod kapotou má stále dieselovú klasiku. Čím nás ešte zaujal?
Mercedes-Benz CLE nás príjemne prekvapil cestovným komfortom a aj vnútorným priestorom. Má však vzadu o niečo menej miesta na hlavu a malý nakladací otvor.
V okolí portugalského Lisabonu sme si vyskúšali dve generácie Škody Superb. Prvá bola z roku 1939, a potom prišla na rad najnovšia, vyrobená na Slovensku.
Najmenšie elektrické SUV zo Stuttgartu má jasne prémiový charakter. V najvýkonnejšej verzii očarí dynamikou. No rozhodne nepatrí k najúspornejším.
MPV sú mŕtve, ale dobre vybavené dodávky ich dnes zastúpia s prehľadom. Nový Ford Tourneo Courier je skvelým príkladom.
Bronco má rámový podvozok, tuhú zadnú nápravu a výkonný benzínový šesťvalec. V teréne dokáže takmer nemožné, avšak spotrebu má vysokú.
Prednosťou SQ8 je preplňovaný osemvalec, čo je v dnešnej dobe doslova rarita. Zaujal nie len šialeným výkonom 507 koní, ale aj svojim prejavom, kde sa dá u nás využiť ?
Novú vlajkovú loď Škody sme sme prevetrali na vlastnej koži v okolí Lisabonu – benzín aj diesel.
Ako sa Švédom podarilo stlačiť cenu na úroveň neprémiovej konkurencie?
Ak chcete cenovo dostupnú Atecu a neprekáža vám slabší motor, kúpte si ju od Seatu. Ak však chcete výkonnejšiu, imidžovejšiu a so štvorkolkou, tak vyhráva tá od Cupry.
Naftová verzia je z ekonomického hľadiska oveľa zaujímavejšia, plug-in hybrid má zas nižšie emisie. Na elektrinu toho ale veľa nezvládne.
Vlajková loď automobilky DS prešla vlani faceliftom. Čo všetko sa zmenilo?
Čo všetko sa zmenilo na vynovených dvojičkách Scala/Kamiq. Skúmali sme to vo Frankfurte nad Mohanom.