Octavia Sportline nás oslovila komfortným podvozkom a silným, no prekvapivo úsporným motorom. Cenovo je však na úrovni verzie RS.
Spojiť extrémny výkon s dobre fungujúcim plug-in hybridom, navyše v rodinnom aute a pri nízkej spotrebe, je naozaj výnimočný počin.
Astra PHEV zvládne na elektrinu až 50 kilometrov a aj s vybitou batériou dokáže byť pomerne úsporná.
Po štyroch rokoch Ford zmodernizoval svoj niekdajší bestseller. A hoci už nie je na výslní tak ako v minulosti, stále vás vie dostať skvelým podvozkom.
Tonale prekvapilo kvalitou spracovania a vnútorným priestorom.
Hybridný Qashqai je nabitý revolučnou technikou. Len škoda, že nemá pohon 4x4 a že na diaľnici mu "chutí".
BMW X7 nás oslovilo komfortom dotiahnutým do maxima. Aj keď má 530 koní, k ostrej jazde neláka.
Ioniq 6 sa nám dostal do rúk ako jedným z prvých európskych novinárov.
„Kórejský Land Cruiser“ možno nedisponuje takou sofistikovanou štvorkolkou ako jeho japonský súper, ale omračuje cenou aj komfortom.
V testovanom BMW X1 vynikajúco spolupracuje naftový motor s malým elektromotorom. Výsledkom je výborná spotreba a veľmi slušná dynamika.
Mladá a ambiciózna Cupra si vybudovala povesť vďaka autám pre entuziastov. Teraz však zamierila takpovediac nadol.
V čase, keď Európania osobné vany nezmyselne elektrifikujú, Hyundai mal odvahu predstaviť úplne nový s naftovým motorom a pohonom 4x4.
Pri väčšine áut by sme vás od plug-in hybridu zrejme odrádzali. Pri testovanom Mercedese zaň však dáme "ruku do ohňa".
Nová vlajková loď z Mníchova možno nie je najkrajším BMW všetkých čias, ale určite tým najluxusnejším.
Born vyzerá dobre, príjemne nás prekvapil jazdnými vlastnosťami aj komfortom, len jeho zimný dojazd nie je "žiadna sláva".
Nové GLC si možno na ceste spletiete s predchádzajúcou generáciou. Ale nedajte sa oklamať.
Korando nás príjemne prekvapilo vnútorným priestorom, kvalitou spracovania a aj jazdnými vlastnosťami. Len spotrebu má o niečo vyššiu.
Po verzii GT-line sa nám dostala do rúk lacnejšia Kia EV6 RWD. Nemá taký výkon, no na druhej strane dokáže ponúknuť dlhší dojazd.
Tipo na prvý pohľad možno nezaujme, no jazdí dobre a je naozaj priestranné.
Ako chutia Karoqy s cenou nad 40 tisíc eur? Vyskúšali sme ich.
Polo GTI jazdí s vyše dvestokoňovým motorom dynamicky, zostáva pritom komfortné a cenu má rozumnú. Len spotreba je o niečo vyššia.
Kodiaq je ideálnym rodinným autom, zvlášť v s naftovým motorom a pohonom 4 x 4. Má to len jednu chybičku krásy. Výrazne zdražel.
Formentor VZ výborne jazdí, výborne vyzerá a vzhľadom na výkon veľa "nežerie".
Elektromobily sa snažia vyrovnať spaľovacím autám vo všetkých ohľadoch. Francúzskemu crossoveru sa to darí, no jeho slabinou ostáva kapacita batérie.
BMW M340i xDrive vynikajúco jazdí a dokáže sa bez problému zmeniť z ultimátneho "športiaku" na luxusnú limuzínu.