Projekt elektrobicyklov zabezpečovalo vývojové oddelenie Kie priamo v kórejskom Namyangu. Výsledkom je mestsky model City a crossový MTB. Z ich odlišného zamerania vyplýva aj odlišný dizajn. Kým City využíva napríklad veľké 28-palcové kolesá a jeho nízky rám uľahčuje nastupovanie, model MTB zvládne vďaka menším 26-palcovým kolesám aj horšie povrchy.
To, čo oba modely vážiace približne 20 kg spája, je elektrický pohonný systém. Vybavené sú 250 W (0,25 kW) elektromotorom a odnímateľným 36-voltovým li-ion akumulátorom, ktorý uľahčuje dobíjanie. Štedrý krútiaci moment 45 Nm zabezpečuje dostatočnú akceleráciu. Kapacita batérie postačuje na dojazd do vzdialenosti 40 km. Maximálna rýchlosť je legislatívne obmedzená na 25 km/h.
Technológia výroby rámu vychádza z automobilového priemyslu. Každý z oceľových rámov, ktoré pôsobia ako karbónové, je vyrobený z dvoch zrkadlových lisovaných častí, ktoré sú následne zvarené. To podľa Kie uvoľňuje ruky dizajnérom, ktorí môžu navrhovať oveľa sofistikovanejšie tvary, ako poskytuje klasická technológia zvárania rámu z uzavretých profilov.
Navyše je možné použiť pri výrobe rámu rôzne materiály vrátane ľahkého hliníka či vysokopevnostnej alebo nehrdzavejúcej ocele. Obidva prototypy modelov elektrobicykla Kia majú rám, elektromotor a akumulátor vyrobené v Kórei, pričom brzdové a prevodové súčasti pochádzajú od japonskej spoločnosti Shimano. Konečná montáž prebiehala v Nemecku.
Či sa nové elektrobicykle dostanú do sériovej výroby závisí od reakcií verejnosti na ženevskom autosalóne. Mimochodom, Kia vyrobila svoj prvý bicykel už v roku 1944, teda presne pred sedemdesiatimi rokmi.