Je to jednoduché. Napriek tomu robia motoristi pri „oživení“ premrznutého motora pomocou káblov chyby.
Nemecký autoklub si „posvietil“ na 27 elektrických áut. Zisťoval čo sľubujú a čo naozaj dokážu na ceste.
Problémy so softvérom nový Golf neopúšťajú. Dôkazom je zvolávacia akcia, ktorá sa dotkne približne 56 000 vozidiel.
Rakúsko uzavrelo malé hraničné priechody, Česko neakceptuje antigénové testy a cestu na letisko vám uľahčí formulár.
Nekvalitné napodobeniny originálnych zapaľovacích sviečok sú na nerozoznanie.
V roku 2020 ohlásili automobilky v Európe 535 zvolávacích akcií, ktoré sa dotkli 248 modelov 38 značiek. Vysoká pozícia v rebríčku však nemusí automaticky znamenať nízku kvalitu.
Škody sú dlhodobo najpredávanejšie nové aj ojazdené autá na českom a slovenskom trhu. Dôvodom je aj pomalý pokles ich hodnoty.
Poisťovňa pri likvidácii škody zväčša nerieši, či auto jazdilo na letných alebo zimných pneumatikách.
Nelegálna úprava počtu najazdených kilometrov patrí stále k bežnej praxi podvodníkov pri predaji ojazdených áut. Pri niektorých modeloch je však riziko vyššie.
Hoci momentálnym hitom sú SUV a crossovery, stále na cestách najčastejšie stretávame hatchbacky nižšej strednej triedy.
Pri kúpe nového auta málokto pomýšľa na jeho predaj. Lenže práve pri zohľadnení tohto aspektu sa dá zarobiť.
Nie je tajomstvom, že kórejský koncern Hyundai Kia si poriadne zavaril problémovými benzínovými motormi, pri ktorých hrozí vznik požiaru.
Aktuálna „zvolávačka“ Volkswagenu zasiahne modely Golf, Tiguan, Touran a T-Roc modelového roku 2020.
V porovnaní s úvodom roka, keď boli ceny pohonných látok najvyššie, je benzín stále lacnejší o zhruba 10 až 12 % a nafta až o takmer 17 %.
Zdalo by sa, že automobilky budú v časoch honu na emisie nadšené, ak sa rozhodnete pre kúpu elektromobilu. No pravdou je opak.
Nové autá sú stále drahšie, čo zvyšuje dopyt po tých jazdených. Nanešťastie sa ponuka zužuje aj z dôvodu úbytku dovezených vozidiel zo západnej Európy.
Autobatéria má v zime naozaj ťažký život. S klesajúcou teplotou stráca rýchlo kapacitu a pritom musí poskytnúť viac prúdu.
Milujete svoje auto a ani v zime si neodpustíte návštevy umyvární? Nie vždy je to dobrý nápad.
Bezpečnostné konzorcium Euro NCAP zverejnilo výsledky najväčšieho kola nárazových testov v tomto roku.
Auto, ktoré vás nezruinuje v servise, nemusí stáť nutne veľa peňazí. Aj do 5 000 eur sa dá v bazároch vybrať spoľahlivý model.
Móda SUV neustáva. Na európskom trhu majú podiel už takmer 40 %. Pritom vytiahnu z účtu motoristov podstatne viac peňazí.
Zákon striktne neprikazuje v zime použitie zimných pneumatík. V prípade nehody to však pre poisťovňu môže byť problém.
V štatistikách TÜV sú zahrnuté autá až do veku jedenástich rokov. Vzhľadom na rok výroby a počet najazdených kilometrov ide o dostupné autá, no zároveň predstavujú aj väčšie riziko porúch.
V kategórií šesť a sedemročných áut podľa štatistík TÜV nenastala dramatická zmena. Naďalej sú najmenším rizikom z hľadiska poruchy nemecké prémiové značky.
Rozmýšľate nad výhodnou kúpou auta? Zvažovať by ste mali nielen cenu, keď je nové, ale aj to, za koľko ho predáte v budúcnosti.