Ak všetko pôjde dobre, tak projekt by mohol získať stavebné povolenie už na prelome októbra a novembra tohto roka.
Vďaka novej ceste, ktorá sa napojí na diaľničnú križovatku Triblavina sa zníži tranzit cez Slovenský a Chorvátsky Grob.
Práce na nultom obchvate Bratislavy výrazne pokročili. Ukazujú to aj najnovšie fotografie.
Trnava chce zvýhodniť obyvateľov s trvalým pobytom v meste pred ostatnými obyvateľmi a návštevníkmi.
Od februára začala pre mesto Bratislava zabezpečovať odťahovú službu mestská obnovená firma Mestský parkovací systém, mesto by ju chcelo rozšíriť.
Obľúbenú poznávaciu značku (EČV) budete môcť používať doživotne, alebo značka bude putovať s vozidlom pri jeho odpredaji. Okres na nej už nebude.
Práve v týchto dňoch sa na desiatkach úsekov ciest I. triedy vo všetkých krajoch začínajú komplexné opravy. Pozrite si ich časový harmonogram.
Výstavba vyše 9-kilometrového úseku, ktorého väčšiu časť budú tvoriť estakády, by mala stáť vyše 232 miliónov eur.
Sú spaľovacie motory naozaj hrozbou pre „klímu“? Šéf vývoja Porsche Michael Steiner si to nemyslí.
NDS tento rok opraví 8 diaľničných mostov, na rekonštrukcie pôjde vyše 12 miliónov eur.
Scania už testuje autonómne kamióny v ostrej premávke. Zatiaľ ale opatrne.
V uplynulých dňoch české štátne inštitúcie čelili masívnym hekerským útokom.
Konzorcium D4R7 tvrdí, že samosprávu aj štát o probléme skládky informovalo opakovane.
Pozrite si autentické zábery z dopravnej nehody, pri ktorej došlo k zrážke osobného automobilu s električkou. Nehoda sa stala v bratislavskej Dúbravke. Vozidlo viedol 80-ročný muž, ktorý bol zranený. Zároveň ostal ľavý jazdný pruh neprejazdný.
V nových električkách bude wi-fi, klimatizácia, nový informačný systém a aj determálne sklá.
Zatiaľ sa ešte stále hovorí o tom, že takmer celý obchvat by mohol byť odovzdaný do užívania koncom tohto roku.
Dve nehody na jednom mieste spôsobil ľad a hmla.
V januári sa predalo takmer pol milióna diaľničných známok. Vodiči za ne zaplatili skoro 16 miliónov eur. Ide o medziročný pokles o viac než 33 percent.
Vybudovanie obchvatu Šale by malo byť financovaná zo zdrojov nového programového obdobia.
Celá stavba zahŕňa 10 mostov na R3 a 3 mosty mimo R3, dočasný most cez rieku Oravu a protihlukovú stenu dlhú 2 150 metrov.
Odpočívadlo bude situované na rýchlostnej ceste R4 Košice – Milhosť v blízkosti hraníc s Maďarskom. Hotové by malo byť už na konci budúceho roku.
Z hľadiska opráv ciest 1. triedy ide o najväčší projekt svojho druhu v novodobej histórii Slovenska.
Polícia bude monitorovať aj uzavreté hraničné priechody.
Lužný most bude súčasťou vonkajšieho bratislavského obchvatu, budovaného konzorciom D4R7.
Občianske združenie Náš Prešov tvrdí, že pre ministerstvo dopravy nie je severný obchvat Prešova prioritou.