Premena mostu začne už na jeseň, práce na ňom budú prebiehať až do roku 2026.
Aj keď nie je isté, že v roku 2035 dôjde k úplnému zákazu spaľovacích motorov, automobilky od nich dávajú ruky preč.
Frekventovaný most v Kežmarku by mohol byť hotový na prelome tohto a budúceho roku.
Zmena technológia bude mať vplyv na cenu a termín dokončenia obchvatu.
V danom úseku je doprava striedavo vedená v jednom jazdnom pruhu. Práce potrvajú do konca apríla.
Na poslednú chvíľu mení Európska únia názor na autá so spaľovacími motormi. Ale príliš sa netešte.
Most cez Messinský prieliv, ktorý oddeľuje Sicíliu od pevninského Talianska, by patril k najdlhším lanovým mostom na svete.
Ministerstvo spravodlivosti sa rozhodlo postupovať prísnejšie voči opitým vodičom.
Šéf Iveca Gerrit Marx si myslí, že toto nie je cesta k úspechu.
Ešte nevyprchali bublinky zo šampanského počas premiéry veľkého 7-miestneho SUV EV9 a Kia vyťahuje z rukáva ďalšie eso.
Postupne sa budú rekonštruovať úseky s celkovou dĺžkou takmer 12 kilometrov, väčšinou je ich stav vážny až kritický. Oprava bude stáť vyše 16 miliónov eur.
V čase špičky môže zdržanie v opravovanom úseku presiahnuť 30 minút. Práce by mali trvať až do júna.
V Bukurešti strávia vodiči v zápchach v cente mesta viac času, než Parížania a v centre Košíc je dopravná pomalšia, než v centre Bratislavy.
Podľa prieskumu medzi 600 odborníkmi z oblasti výroby a predaja áut sú legislatívne termíny na prechod k elektrickým autám nedosiahnuteľné.
O kysuckej diaľnici D3 sa hovorí už 23 rokov. Prvé reálne kroky pre jej dobudovanie však prichádzajú až teraz.
Tunel Bikoš by podľa vyjadrenia NDS mal byť pripravený na odovzdanie do užívania koncom leta tohto roku.
Hornonitrianske samosprávy požadujú od štátu minimálne to, aby zabezpečil komplexnú rekonštrukciu ciest I/9 a I/64 tak, aby spĺňali parametre ciest prvej triedy.
Termín dokončenia projektu za vyše 70 miliónov eur sa opakovane predlžuje.
Nová vznikajúca cyklotrasa v Nitre prepojí mestské časti Mlynárce, Diely a Klokočinu. Bude mať 9 úsekov.
Proces konca spaľovacích motorov v Európe možno nebude taký hladký, ako si Brusel predstavoval.
Výstavba protihlukových sien v dĺžke 2,4 kilometra má trvať 690 dní. Práce zrejme začnú v septembri.
Oprava cesty sa rozbieha v týchto dňoch. Predbežne by mala trvať 18 mesiacov.
Červené, oranžové a zelené svetlo v budúcnosti pravdepodobne stačiť nebude. Pribudnúť má štvrté.
Náklady NDS na stavbu privádzača, ktorý napojí Kysucké Nové Mesto na budúcu D3, po viac ako roku vzrástli takmer o milión eur.
Ostro sledovaná stavba v Bratislave - predĺženie električkovej trate do Petržalky - pohľadom z dronu. Pozrite si, ako výstavba postupuje.