Jazda na červenú patrí k najzávažnejším priestupkom.
Už tento týždeň začínajú práce na napojení obchvatu na rýchlostnú cestu R4 v smere na Košice. V sobotu ráno bude nevyhnutné úplne uzatvoriť pravý jazdný pás R4 (smer Milhosť – Košice).
Vyše dva roky trvajúce rekonštrukcia vyťaženého horského priechodu sa blíži ku koncu, je možné že sa ho podarí odovzdať aj pred plánovaným termínom.
Repasovanie električiek budú Košice financovať z eurofondov. Celkové oprávnené výdavky sú vo výške 16 207 906 eur, spoluúčasť DPMK je 56 600 eur. Zvyšok výdavkov pokryje nenávratný finančný príspevok.
Ekodukt Hôrka, ktorý vedie ponad diaľnicu D1 má drevené oblúkové nosníky a postavený bol v roku 2008. Jeho oprava bude trvať do septembra.
Električka po novej trati v Bratislave mala začať premávať v roku 2023, potom v polovici roku 2024, následne začiatkom roku 2025 a neskôr v júni tohto roku. A stále nejazdí.
Nezodpovedná a riskantná jazda ohrozovala všetkých okolo.
Česi ponúkajú vo vlakoch satelitný Starlink s rýchlosťami sťahovania do 200 Mb/s zdarma. Zatiaľ ide o testovaciu prevádzku, ak sa osvedčí, nahradí postupne pripojenie cez mobilné dáta.
Parkoviská budú opravovať postupne až do októbra. Počas výstavby na nich nebude možné parkovať.
Úsek s dĺžkou 9,6 kilometra zahŕňa nové odpočívadlo, 22 mostov a jednu križovatku. Stáť bude vyše 260 milión eur bez DPH.
Stavebné práce budú prebiehať počas čiastočnej uzávery cesty III/1108. Opravy sú rozdelené do dvoch etáp, aby cestu nebolo nutné uzavrieť úplne. Obmedzenia potrvajú 8 mesiacov.
Muž je teraz podozrivý z trestného činu ohrozenia pod vplyvom návykovej látky.
Prácna dvoch mostoch potrvajú do konca letných prázdnin. V smere z Čadce do Žiliny tunel uzavrú.
Vďaka otvoreniu novej vetvy križovatky D1/D4 v smere z Trnavy na Jarovce bolo možné presmerovať tranzit mimo frekventovaného Prístavného mosta aj v smere na Českú republiku, Rakúsko a Maďarsko.
Stavebné práce budú prebiehať v troch etapách. Osobná a verejná doprava bude vedená po schválených obchádzkových trasách. Nákladná doprava bude z úseku dočasne úplne vylúčená.
Praha chce naďalej podporovať ekologické formy dopravy, no zároveň musí reagovať na narastajúci počet elektrických vozidiel a potrebu spravodlivého rozdelenia verejného priestoru.
V súčasnosti na ňom robia verejné osvetlenie, spevňujú krajnice a upravujú okolité pozemky.
Zatiaľ čo medzi osobnými automobilmi sa plyn ako palivo príliš nepresadil, v autobusoch či nákladiakoch je populárny a má aj potenciál.
Udalosť pripomína, aké dôležité je byť počas jazdy plne sústredený.
Doprava je presmerovaná do jedného jazdného pruhu a riadi ju svetelná dopravná signalizácia.
Vodiča, ktorý utrpel ľahké zranenie, previezli do nemocnice.
Cesta bola zaťažená počas rekonštrukcie mosta v Hlohovci, keď slúžila ako obchádzková trasa. Počas jej rekonštrukcie bude doprava vedená striedavo v jednom jazdnom pruhu.
Nový moderný kruhový objazd zvládne dopravné zaťaženie v celom frekventovanom úseku.
Dĺžka nového úseku je približne 7,6 km a z veľkej časti vedie po telese bývalej železničnej trate medzi Piešťanmi a Vrbovým, celková dĺžka cyklotrasy vrátane napojení a doplnkových úsekov v obciach a mestách dosahuje 17,9 km.
Deti sa nesťažujú tak ako dospelí, a tak si asi niektorí dopravcovia myslia, že ich môžu voziť v autobusoch, ktoré by mali byť skôr na šrotovisku než na ceste.