KTM má obrovské dlhy, žiadnu hotovosť a desaťtisíce motoriek na skladoch. Má tri mesiace na to, aby sa skúsila zachrániť.
Je to už šesť rokov, čo japonská polícia zatkla na letisku v Tokiu Carlosa Ghosna, šéfa automobiliek Renault, Nissan a Mitsubishi.
Predstavujeme šesť základných spôsobov odcudzenia áut a ponúkame rady, ako riziko krádeže minimalizovať. Stopercentnú istotu však nikdy mať nebudete.
Ponúkneme vám inšpiratívne miesta v okolí, kam sa oplatí ísť na výlet autom. Bude sa páčiť deťom i dospelým.
Nissan v snahe zachrániť sa ide výrazne prepúšťať, znižovať produkciu a hľadať záchrancu. Stať sa ním môže Honda.
Prvé mechanické smerovky navrhla známa hollywoodska hviezda Florence Lawrencová. Jej matka si pre zmenu nechala patentovať elektrické stierače. Ani jedna zo žien na svojom vynáleze nezarobila ani dolár.
Tak ako pri predošlej generácii sú v kurze hlavne vyššie výbavy a úsporná "plynová" verzia. Hybrid je zatiaľ relatívne na okraji záujmu.
Nemci stopli dotácie na elektroautá úplne, Francúzi ich s okamžitou platnosťou výrazne okresali.
Tento test na plný počet bodov zvládne len skutočný odborník. Spoznáte unikátne české a slovenské autá a koncepty od prelomu 19. a 20. storočia až po rok 1990?
Ak predajné ciele pri elektromobiloch automobilky nesplnia, hrozia im pokuty až 15-tisíc libier za každé auto predané v nesúlade s predpísaným cieľom.
Škoda Auto zatiaľ kmeňových zamestnancov prepúšťať nemieni, aj keď celoeurópsky pokles záujmu o nové autá môže situáciu skomplikovať.
V najväčšej fabrike Oplu v Rüsselsheime bude výroba Astry a DS4 stáť týždeň. Následne sa opäť rozbehne, avšak už len v jednozmennej prevádzke.
Budúci rok má Audi predstaviť tretiu generáciu veľkého SUV Q7. Tá súčasná má už takmer desať rokov.
Fotografie, ktoré unikli len pár hodín pred oficiálnou premiérou konceptu vyvolali rovnako kontroverzné reakcie, ako nedávno predstavená rebrandigová kampaň značky.
General Motors je priekopníkom adaptívnych podvozkov. No časom svoj náskok stratil. Chce to zmeniť.
Škoda prichádza pri novom Elroqu so zaujímavou akciou, ktorá sa týka súkromných a aj firemných klientov.
Asi najznámejší a najkontroverznejší automobilový manažér po nezhodách vo vedení a zlých výsledkoch odstúpil z vedenia jedného z najväčších automobilových koncernov.
Vozidlá s vekom štyri a päť rokov patria v rámci ojazdených áut medzi tie mladšie, a preto sú častým cieľom zákazníkov, ktorí hľadajú modely za výhodnú cenu.
V šesťdesiatych či sedemdesiatych rokoch bolo na cestách bývalého Československa podstatne menej áut ako dnes. No haváriám sa vyhnúť nedalo.
Cupra patrí k najrýchlejšie rastúcim značkám v Európe. No chce stáť na dvoch nohách. Tá druhá má vstúpiť do konca dekády na americkú pôdu. Má šancu na úspech?
Stellantis zavrie fabriku Vauxhallu (Oplu) na výrobu dodávok. Nepáči sa mu, že britská vláda núti automobilky predávať stále viac elektromobilov.
Najväčší výrobca elektriny v Rusku rozširuje portfólio o výrobu áut. Asi neprekvapí, že budú elektrické. Ich avizované parametre sú ale biedne.
Reportáž nemeckého magazínu Bild ukazuje, že stávka Volkswagenu na elektrickú kartu bola riskantným krokom.
Ak sa pôžičku nepodarí sprocesovať ešte za Bidenovej administratívy, jej osud bude neistý.
Týka sa to prakticky celého portfólia. Je na rade Európa?