Po vstupe do sveta hry Fortnite sa značka Škoda odhodlala k ďalšiemu rozšíreniu svojho pôsobenia vo videohrách.
Na cezhraničné uloženie pokuty bude 11-mesačná lehota a rozšíri sa aj zoznam priestupkov.
Suzuki Ignis bolo jedinečné nielen svojim vzhľadom, ale aj tým, že bolo jediným mini autom na našom trhu s pohonom oboch náprav.
Tento rok má španielska Cupra nabitý novinkami. Odštartuje ich modernizáciou Formentora a Leonu.
Prvý elektromobil od Xiaomi si objednalo už vyše 100 000 zákazníkov, 70percent z nich zaplatilo nevratné zálohy.
Po prvých troch mesiacoch je aj napriek výraznému medziročnému poklesu jednotkou Tesla Model Y. Nissan Qashqai sa prepracoval na 4. priečku.
Nemecko zaviedlo 1. júla 2023 na STK novú metodiku merania pevných častíc vo výfukových exhalátoch naftových motorov.
Len vlani začal Elon Musk koketovať s tradičnou reklamou. Dlho mu to však nevydržalo.
Powerbanka sa umiestňuje vertikálne za kabínu, dokáže nabíjať aj externé zariadenia a výmena trvá len 90 sekúnd.
Krstný otec elektronickej hudby a inovátor Jean-Michel Jarre sa stal prvým pasažierom na svete, ktorý vzlietol v lietajúcom aute AirCar.
Päťdverová verzia nového Mini dostane autonómnu pozíciu aj vlastné meno. Predstaví sa čoskoro.
Vysoké náklady, zlá infraštruktúra a rušenie dotačných programov na nákup elektromobilov sa začínajú prejavovať.
Septembrový parížsky autosalón asi nezvráti klesajúcu popularitu automobilových výstav, no napriek tomu už niektoré značky potvrdili účasť.
Predaj „apokalyptického“ pikapu Cybertruck sa ešte ani poriadne nerozbehol a Tesla musí zvolať 3 878 vozidiel, ktoré sa už dostali k zákazníkom.
Najpredávanejším autom v Európe bola v marci Tesla Model 3 aj napriek medziročnému poklesu o 45 percent. Po prvých troch mesiacoch je však kráľom Dacia Sandero.
Elektromobil prináša množstvo výhod, od zníženia ekologickej stopy až po využitie nových technológií. Máme sa však pripraviť na elektrickú budúcnosť?
Slovenský dizajnér bude pracovať pre čínsky koncern, ktorý vlastní aj populárnu značku MG. Má mu pomôcť preraziť na globálnom trhu.
Ekonomické výsledky reinkarnovanej ruskej značky Moskvič sú tragické. Navyše sa naň valia nesplatené záväzky.
Budovanie nabíjačiek za federálne peniaze zatiaľ v USA zlyháva na celej čiare a republikáni sa na tom dobre zabávajú.
Slovensko sa spustením výroby vo Voderadoch stáva po Švédsku, Nórsku, Nemecku a Francúzsku piatou európskou krajinou, ktorá dokáže vyrábať certifikované batériové články s európskym know-how.
Zatiaľ čo na Slovensku a v Česku sa kupujú prakticky rovnaké jazdené autá a dominuje Škoda, Poliaci viac uprednostňujú značky Renault a Opel. Kráľom jazdeniek je tam Focus.
Nikdy predtým neboli výsledky také zlé ako teraz. Je to v slovenských autoškolách podobné?
Počas vývoja elektrickej vlajkovej lode EQS v Stuttgarte overovali aj možnosť použitia predlžovača dojazdu.
Čínska automobilka Dongfeng už rokuje s talianskou vládou o podmienkach výstavby veľkej automobilky.
Elektromobilita motivovala čínske automobilky, aby priniesli na európsky trh svoje modely. Ich hlavnou prednosťou má byť nižšia cena oproti domácej konkurencii.