Obe autá boli vybavené motorom 1,3 Mivec s mildhybridnou technológiou. Mierne sa líšili maximálnym výkonom, no z hľadiska spotreby boli prekvapivo vyrovnané.
Obľúbené SUV Subaru Forester prichádza s vylepšeným pohonom, bohatou výbavou a tradičnou japonskou spoľahlivosťou.
Kým väčšina modernizovaných elektromobilov sa obmedzí na štylistické zmeny, Kia pristúpila k aktualizácii EV6 naozaj poctivo. A je to cítiť.
Obe autá sú si veľmi podobné nielen rozmermi, ale cielia aj na rovnakú skupinu zákazníkov a majú takmer identické ceny.
Po facelifte sa môže Citroën Spacetourer pochváliť novou maskou, modernejším interiérom, no najviac oceňujeme, že sa pod kapotu opäť vrátil dvojlitrový diesel.
Mini Aceman vyzerá zaujímavo, má však relatívne vyššiu spotrebu, slabší dojazd a nie práve najrýchlejšie nabíjanie.
Actyon je nové SUV s robustným dizajnom, modernými technológiami a prekvapivou cenou.
Najväčšia a najluxusnejšia Dacia všetkých čias dorazila na Slovensko. Absolvovali sme s ňou približne 500 km.
Prvé kilometre sme absolvovali s faceliftovanou Mokkou a plug-in hybridným Grandlandom.
Born VZ síce nedosahuje deklarovaný dojazd, no spotrebu má veľmi dobrú. Najvýkonnejšia verzia by si možno zaslúžila výraznejší dizajn, ktorý by aj vizuálne podčiarkol jej silu.
Model S580 poháňa mild-hybridný 4-litrový osemvalec s výkonom 370 kW a krútiacim momentom 700 Nm. Ten dvojtonové auto rozhýbe na stovku za 4,4 sekundy.
Stačí vám malé mestské auto, no potrebujete pohon 4x4? Tak to je obrovská dilema. Našťastie je tu Suzuki a jeho Swift.
Junior zaujme netradičnými prvkami. Napriek tichému elektrickému pohonu si zachováva charakteristický štýl Alfy Romeo. Otázkou zostáva, či dokáže prilákať k značke nových zákazníkov.
Nový Enyaq má kompletne prepracovanú prednú masku, zvýšený dojazd a na ceste sa s podvozkom DSC správa komfortne aj na veľkých kolesách.
Keď sa už v škodovke rozhodli dať do Kodiaqu plug-in hybrid, nešetrili na ňom. Dostal silnú baterku a rýchle nabíjanie. Úsporný je však aj pri jazde s čisto spaľovacím motorom.
Nové BMW X3 s dvojlitrovým dieselovým motorom nás zaujalo výbornými jazdnými vlastnosťami, nízkou spotrebou paliva a vysokým komfortom.
Kedysi sme si v autách priplácali najmä za výkon. Pri elektromobiloch je to za dojazd. Platí to aj pre ambicióznu Kiu EV3.
Terramar si zachoval rovnako skvelé jazdné vlastnosti ako Formentor, len je od neho o niečo väčší a o dosť drahší.
Nissan síce prežíva zložité obdobie, ale na jeho X-Traili to cítiť nie je. Toto SUV patrí nepochybne k najkomfortnejším vo svojej triede. Môže za to hybridný pohon s 3-valcovou „elektrárňou“.
Defender je komfortný na dobrých a aj na horších cestách, má nezameniteľný imidž, luxusnú výbavu a v teréne je takmer neprekonateľný.
V generačnom porovnaní obľúbeného SUV sme sa zamerali na antikoróznu ochranu, naladenie podvozkov aj nákaldy na LPG.
Superb iV patrí k málu plug-in hybridov s rýchlym nabíjaním a batériou, ktorá vám dopraje poriadny dojazd. Konečne to dáva zmysel aj na dlhších cestách.
Tavascan výborne vyzerá a príjemne prekvapil cestovným komfortom. Spotrebu má však o niečo vyššiu a automobilka ho musí kvôli "čínskym clám" dotovať.
Elektrické „géčko“ zahanbí v teréne svojich spaľovacích súrodencov a je neuveriteľne komfortné. Ale ak vás nechá kdesi uprostred divočiny, máte problém.
Kia EV3 je ambiciózny elektromobil, ktorý toho ponúka naozaj veľa. Dizajnom vytŕča z davu, má aj veľký interiér a slušný kufor.