Táto americká off-roadová legenda sa musí v Európe uskromniť s benzínovým 4-valcom a batériami. Prevetrali sme ju v drsnom teréne.
Puma prešla modernizáciou, v rámci ktorej bol kompletne "prekopaný" najmä interiér. Aj po nej si napriek menšiemu zdraženiu zachovala zaujímavý pomer cena/hodnota.
Vyskúšali sme si veľký rodinný a cestovateľský van s elektrickým pohonom. Zaujímal nás najmä dojazd.
Ak by ste si vyberali nový elektromobil, v časoch módnych SUV by ste asi nad Peugetom e-308 SW neuvažovali. A je to škoda.
Formentor má po facelifte novú prednú masku, ktorá nie je každému po chuti. S 333-koňovým štvorvalcom však jazdí famózne.
Kuga má pod kapotou hladký dvaapollitrový motor, s ktorým vďaka elektrickej výpomoci dokáže v meste občas podliezť aj šesťlitrovú hranicu.
Najčítanejšie testy ukazujú presun záujmu našich čitateľov od malých aut skôr k dostupným autám nižšej strednej triedy a k SUV.
Ford Focus vo verzii kombi má naozaj veľký kufor, výborný podvozok, priemerný automat a od 4. generácie sa trojvalca určite netreba báť.
Nafta je stále obľúbenou voľbou Slovákov. Naftový Kodiaq s pohonom 4x4 by sa preto mal stať bestsellerom.
Rafale výborne vyzerá, na ceste je komfortný a v meste vie byť mimoriadne úsporný. Testovaný motor by sme určite nepodceňovali.
Ohúril nás svojím spracovaním aj odhlučnením. Stačí však 2,5-litrový hybrid na to, aby splnil očakávania? A aká je kultúra jazdy s prevodovkou e-CVT?
Kia EV3 je nepochybne ambiciózny elektromobil, bohužiaľ ale nepatrí k tým s cenovo dostupným. Novinka však toho ponúka naozaj veľa.
Čo tankuje toto auto? Tak to by ste na prvý pohľad neuhádli.
BMW pri tomto plug-in hybride urobilo dve vynikajúce veci - takmer zdvojnásobilo kapacitu batérie a zrýchlilo nabíjanie.
Ako jazdí táto legenda? Vyskúšali sme ju na asfalte aj v drsnom teréne.
Otestovali sme najlacnejšiu Škodu Octavia, akú si môžete kúpiť - akčnú verziu Drive s novým základným motorom 1.5 TSI Evo2 a 6-stupňovým manuálom.
Scenic E-Tech má už v základe veľkú 87 kWh batériu, tepelné čerpadlo a spotrebu pod 18 kWh, čo značí reálny dojazd okolo 500 kilometrov.
Menší elektromobil Škody je doslova slovom do bitky. S uvádzacím bonusom začína na cene 31 510 eur. Elroq sme si vyskúšali na Malorke.
Modernizovaný Seat Leon sa navonok príliš nezmenil, no z ponuky zmizli trojvalce a ďalšie zmeny sa udiali v kabíne.
Octavia Drive jazdí s 1,5-litrovým štvorvalcom mimoriadne úsporne, manuál jej svedčí. Nízka cena pritom vôbec neznamená chudobnú výbavu.
Vyskúšali sme verziu Dark Horse, ktorá mala pod kapotou atmosférický 453-koňový osemvalec.
Elektrická vlajková loď Volkswagenu je dôstojným nástupcom tradičného Passatu. No bez chýb nie je.
Praktické kombi s naftovým motorom a manuálnou prevodovkou má len minimum nedostatkov.
Vynovený Cupra Leon Sportstourer. Hoci mal tento ambiciózny Španiel pod kapotou len mild hybridnú benzínovú 1.5, rozhodne hanbu svojej značke nerobil. A zvládne funkciu rodinného kombíka?
Redakčným testom prešla štvorkolka TCe 130 s manuálom a verzia Hybrid 140. Obe v najvyššej výbave Extreme. Pozrite sa, ktorá nás oslovila viac.