O jeho schopnostiach najviac povedia čísla. Má výkon 653 koní, krútiaci moment 800 Nm a aj pri hmotnosti takmer 2,8 tony "dá" stovku za 4,3 sekundy.
Má klasickú karosériu, naftový motor a manuálnu prevodovku. Podľa trendov by to malo byť auto na „odstrel“. Lenže, je to presne naopak.
Ak sme chceli úsporný diesel, museli sme akceptovať deliacu mrežu verzie N1. Inak nás Dobló nás prekvapilo cestovným komfortom a aj dobrou cenou.
Kiu Niro EV sme vám už predstavili v samostatnom teste. Teraz sme sa zamerali na spotrebu a rýchlosť nabíjania.
Karoq s 1,5-litrovým benzínovým motorom nás oslovil nízkou spotrebou a veľmi slušným jazdným komfortom. V špeciálnej 30 edition aj širokou výbavou.
Honda Jazz nás nadchla už pri prvom teste v roku 2020. Teraz to nebolo inak. Akceptovať musíte len cenu.
ID. Buzz má skvelý retro-dizajn, ponúka obrovský vnútorný priestor, má dobrý dojazd a rozumnú spotrebu.
Avenger dobre jazdí, dobre vyzerá a má nízku spotrebu. Nie je však lacný a trochu nás v ňom potrápila aj elektronika.
Spotreba paliva asi nie je to, čo zaujíma zákazníkov, ak si kupujú čistokrvný dvojsedadlový roadster, no pri teste BMW Z4 nás jeho hospodárnosť vyviedla z miery.
Nové elektrické Niro má nadviazať na úspech predošlej generácie. V mnohom ťaží z revolučnej Kie EV6. Len škoda, že sa jej priblížilo aj cenou.
S GLC 220d kupé spravíte bez problému na nádrž vyše tisíc kilometrov. Navyše je pohodlné a nechýba mu ani dynamika.
Stelvio urobí radosť hlavne aktívnym šoférom, je však dostatočne priestranné aj pre rodinu a vyzerá charizmaticky. Na ceste by mohlo byť o niečo komfortnejšie.
Spotreba bola počas testu nižšia než deklarovaná, dosiahnuť 400-kilometrový dojazd určite nie je nemožné. A ani cena auta "nevystrelila" do extrému.
Toto je auto, ktoré nedáva zmysel, ak mu nestačíte. Je totiž lepšie ako vodičské schopnosti 90 % populácie.
Formentor VZ5 jazdí naozaj skvele a aj pri extrémnych parametroch môže poslúžiť ako plnohodnotný rodinný crossover. Cenu má nastavenú pomerne sebavedomo.
Captur zaujme najmä netradičnou architektúrou full-hybridného pohonu. Tá v praxi funguje veľmi dobre, spotreba v meste je minimálna.
Ioniq 6 prekvapil vnútorným priestorom a nízkou spotrebou, dokonca aj na diaľnici. Na digitálne zrkadlá však radšej zabudnite.
Oproti predchodcovi nové ID.3 výrazne zlacnelo, má väčší dojazd a kvalitou materiálov je v inej lige.
Vyskúšali sme benzínový Renault Kangoo v osobnej verzii a elektrickú úžitkovú verziu s batériou s kapacitou 45 kWh.
Daciu Jogger môžete mať aj s vnútorným lôžkom a stanom, ktorý sa k nej dá pripojiť. Vyskúšali sme ich.
Agregát s výkonom 110 koní nás príjemne prekvapil agilitou aj spotrebou.
Auto nás prekvapilo nízkou spotrebou pri vybitej batérii a slušným elektrickým dojazdom. Nabíjanie je však o niečo pomalšie a cena pomerne vysoká.
Elektrická Astra nás prekvapila kombináciou naozaj rýchleho nabíjania a nízkej spotreby.
Jogger má výborne nastavenú cenu aj v 7-miestnej verzii. Litrový motor nám v ňom vôbec neprekážal, manuál sa k nemu jednoznačne hodí.
Ponuka motorov pri Peugeote 408 je veľmi obmedzená. Popri plug-in hybride je na výber už len benzínový trojvalec. Stačí pre takto veľké auto?