Tvári sa ako novodobý Renault 5 E-Tech po tuningu. Veľa spoločného s ním však nemá.
Nová trieda CLA posúva Mercedes-Benz ďalej, než by sa mohlo na prvý pohľad zdať.
Hoci kategória SUV patrí momentálne k najžiadanejším, čínska automobilka nezabúda ani na segment limuzín. A navyše nedávno predstavená novinka ani nie je elektromobilom.
Spoločnosť Lexus potvrdila svoje strategické postavenie lídra v oblasti technológií batériovo-elektrických vozidiel (BEV).
Aston Martin Vantage Roadster je najvýkonnejším športovým autom na svete vyrábaným s motorom vpredu a pohonom zadných kolies.
Tretia elektrická Toyota si síce požičala názov z populárneho crossoveru C-HR, ale veľa spoločného s ním nemá.
Automobilky dnes naftové motory vyraďujú z ponuky. Renault sa ale rozhodol pre opak.
Elektrický nástupca sedanu S90 nie je sedanom. Prináša výhody liftbacku aj vyšší posed SUV.
Opulentné americké SUV sa predstavuje v elektrickej predĺženej verzii, ktorá sa zaradí medzi najväčšie sériovo vyrábané autá v histórii.
Volkswagen ukázal koncept nového najlacnejšieho elektromobilu značky. Sériová verzia však dorazí k zákazníkom až v roku 2027.
Audi nám s označovaním v poslednom čase poriadne zamotalo hlavu. Týka sa to aj úplne nového Audi A6 Avant.
Na stovku zrýchľuje pod dve sekundy, no stojí približne toľko ako Škoda Enyaq Coupé RS.
Z Passatu je v Európe už len kombi Variant. Zato čínski zákazníci majú na výber až dva sedany. A za cenu, ktorú im môžeme závidieť.
Portfólio kórejskej značky sa rozširuje smerom nadol a v duchu doby, ide o elektrický model. Mestský crossover nebude technicky zaostávať za väčšími modelmi.
Hatchback MG3 dorazil vlani do Európy v hybridnej verzii Hybrid+. Až teraz nasleduje základný model.
Nové BMW 2 je o niečo väčšie, prichádza s mild-hybridnými motormi a podsvietenou maskou chladiča.
Volvo predlžuje život modelom so spaľovacím motorom. Inej cesty niet.
Maserati prepracovalo okruhový špeciál GT2 tak, aby ho bolo možné používať v bežnej premávke. Výkon narástol na šialených 640 koní.
Elektrická ofenzíva kórejskej značky pokračuje v ďalšom segmente.
Novú lacnú Ladu predstavil ruský AvtoVaz už vlani v lete. Stále sa však nevyrába. Je to jasný dôkaz, že po odchode západných partnerov nie je tento podnik schopný žiadnej inovácie.
Kia ešte pred celosvetovou premiérou elektromobilu EV4 ukázala exteriér svojej horúcej novinky. Vlastne hneď dvoch.
Značka KG Mobility je nový názov firmy, ktorá donedávna existovala pod menom SsangYong. Jej modelové portfólio je zamerané na SUV a crossovery a nechýba v ňom ani pick-up Musso.
Kým Renault a Kia ešte len pripravujú novú generáciu elektrických dodávok, čínsky Farizon ich už má.
Inster je najmenší a najlacnejší elektromobil značky Hyundai. Prekvapí však vnútorným priestorom, silnou výbavou a aj dojazdom.