Po vylepšení novej generácie kupé M4, prichádza na rad aj praktickejší variant M3. Schopnosti aj parametre ostávajú extrémne.
Tento rok sa v Zuffenhausene bude niesť v atmosfére osláv 75. výročia modelu 356. Hold mu vzdáva koncept plný inovácií, ktorý má základ v slávnej minulosti.
Štvrtý z elektrických konceptov projektu Sphere sa cíti rovnako dobre na diaľnici, ako aj mimo asfaltu.
Tak takýto drsný Duster sme ešte nevideli. O úpravu sa ale nepostarala automobilka.
SUV MG HS prichádza na náš trh so základnou cenou na úrovni lepšie vybavenej malej ŠKody Kamiq.
Na autosalóne v Bruseli predstavila Dacia novú verziu najmenšieho a najlacnejšieho elektromobilu Európy. Nejde však len o dizajn.
Prvý elektrifikovaný Chevrolet Corvette je hneď najsilnejším modelom v histórii.
Už po troch rokoch prichádza Honda s revíziou Jazzu. Zmeny zasiahli najmä priestor pod kapotou.
Jediná elektrická Mazda dostala novú verziu vybavenú predlžovačom dojazdu. A nie obyčajným.
Koncom minulého roka predstavili Číňania v Guangzhou druhú generáciu kompaktného crossoveru GS3.
Ruská automobilka AvtoVaz, známa výrobou Lád, sa bude pravdepodobne podieľať aj na výrobe zbraní.
Koncept BMW Dee dokáže meniť farby, dizajn prednej masky, rozpráva sa s vami prirodzene a celé predné sklo je jedným veľkým displejom.
Aj značka RAM zatúžila po elektrickom pikape. Príde už na budúci rok.
Nové čínske GT poráža v aerodynamike Mercedes-Benz EQS, Teslu S aj Lucid Air.
Namiesto volantu má Iception Hypersquare - niečo, čo pripomína skôr ovládač k hernej konzole. Od neho bol vlastne aj odvodený.
Japonská spoločnosť pre Jimny vymyslela unikátny stan, ktorý je integrovaný priamo do strechy auta.
Čínske elektromobily by mohli čoskoro poriadne zamiešať karty aj v Európe. Toto je ďalší ambiciózny model.
Malá elektrická štvorkolka má uspieť aj bez priameho predaja.
BMW si pripomína 30. výročie otvoreného Mini špeciálnou „prímorskou“ edíciou.
Začalo sa to len ako štúdia pre dobrodruhov. Volkswagen však nikdy nevylúčil, že by mohla zamieriť do výroby.
Jedinečné Bugatti Profilée spája brutalitu Chironu Pure Sport s eleganciou Chironu Sport.
Elektrifikácia a Dacia si príliš nerozumejú. Nie je to síce technologický problém, ale cenový určite áno.
Dvojmiestne retro-kupé Luka EV je kompletne prepracované a do predaja by sa malo dostať už v druhej polovici budúceho roku.
Základom druhej generácie bude čisto elektrická verzia. Od nej odvodili tú hybridnú, aj športovo ladenú N Line.
Vrcholová verzia kompaktného SUV má 205 kW, elektrickú štvorkolku a v čisto elektrickom režime zvládne až 80 km.