Automobilový priemysel sa síce snaží opäť rozbehnúť montážne linky, ale to neznamená, že o vyrobené autá bude záujem. Ekonomicky zneistené obyvateľstvo odložilo väčšie investície na neskôr. Pre výrobu áut je to o to horšie, že pandémia má globálny dosah. V kríze sú ázijské, európske aj americké trhy. Straty v jednom regióne tak nie je možné vykrývať prosperitou iného. Nepredané autá sa hromadia nielen u dílerov ale aj na dočasných plochách. Na parkoviská sa menia inak rušné letiská, štadióny či prístavy. A to na celom svete.
Toto je príklad z USA, kde v apríli podľa prvých odhadov poklesol predaj áut v medziročnom porovnaní o rapídnych 46,6 %. Predalo sa tu 707 800 kusov vozidiel. Je to síce viac, ako naznačovali pesimistickejšie ladení analytici, ale stále príliš málo na to, aby sa automobilky zbavili už vyrobených áut. Neostáva nič iné, ako ich skladovať. Bežné plochy na to však nestačia. Logistickú krízu dokumentujú aj snímky, ktoré zverejnil Los Angeles Times. Zachytávajú ľudoprázdne štadióny Dodger Stadium, Santa Anita Park a tiež Angel Stadium v Anaheime.