AmphiCoach GTS-1 dokáže všetko, čo aj bežné diaľkové autobusy. Odvezie 50 pasažierov aj s batožinou a so všetkým komfortom, ktorý k tomu patrí. Využíva totiž šasi talianskeho autobusu značky Irisbus. To však bolo upravené, aby umožňovalo obojživelnému autobusu aj jazdu vo vode.
Detaily finálnej špecifikácie ešte nie sú celkom známe, no na pohon slúži vznetový agregát značky Iveco s priamym vstrekovaním nafty do valcov typu common-rail. K dispozícii budú dve verzie, slabšia dosahuje výkon 183 kW (250 k) a silnejšia bude mať o 50 koní viac.
Obojživelný autobus bude k dispozícii s ľavostranným aj pravostranným riadením a spĺňa všetky európske bezpečnostné, hlukové aj emisné normy pre vozidlá určené na prepravu osôb. Jeho cena by sa mala pohybovať okolo 300 000 €. Spoločnosť AmphiCoach už má 12 záväzných objednávok a ďalších 50 je v štádiu riešenia.