Výsledky dosiahnuté Volkswagenom Up! platia aj pre Seat Mii a Škodu Citigo. Všetky tri autá dokážu ochrániť predných dvoch pasažierov na 89 % z možného maxima (32 bodov), deti v detských sedačkách upnutých za zadných sedadlách zasa na 80 % z možného maxima (39 bodov). Čelný náraz bol bez pripomienok, menšie slabiny sa ukázali len pri bočnom náraze.
Bratislavské trojičky však prepadli v ochrane zrazeného chodca, kde získali len 46 %. Podľa skúšobných komisárov z Euro NCAP je najväčším problémom skutočnosť, že kapota nie je v mieste stretu s hlavou zrazeného chodca dostatočne poddajná. V prípade zrazeného dieťaťa je situácia ešte horšia.
Ani problém s tvrdou kapotou však nezabránil zisku maximálneho možného počtu hviezdičiek. Kladné hodnotenie si modely VW Up!, Škoda Citigo a Seat Mii vyslúžili za sériovo montované ESP a systém City Safe Drive zabraňujúci kolíziám v malých rýchlostiach.