Nový prepĺňaný agregát 1.8 DI Turbo Jet je tým istým motorom, ktorý bude pod označením 1.8 TDi ponúkať aj sesterská Alfa Romeo. Benzínový štvorvalec dosahuje maximálny výkon 147 kW (200 k) a Delte by mal poskytnúť výrazne športovejšie vlastnosti.
So zvýšeným výkonom samozrejme súvisia aj problémy s trakciou. Aby sa Lancia vyhla problémom s prenesením výkonu na cestu, vybavila svoju Deltu 1.8 DI Turbo Jet novými elektronickými systémami. Prvým z nich je LTF (Liberalisation Torque Feedback), ktorý pri bočnom preťažení vyššom ako 0,6 g upraví spätnú väzbu riadenia a zvýši jeho odpor. Ďalším systémom je DST (Drive Steering Torque), ktorý dokáže korigovať riadenie a predchádzať tak pretáčavému šmyku v zákrute. Posledným je TTC (Torque Transfer Control), čo je elektronická uzávierka diferenciálu suplujúca funkciu klasického samosvorného diferenciálu.
Nová najvyššia výbava Executive sa bude v Ženeve prezentovať Deltou nalakovanou bronzovou farbou, čiernou strechou Eclipse a pozlátenými logami na B-stĺpikoch karosérie. Kolesá dostanú dvojfarebné lakovanie s diamantovým nádychom.
Interiér bude čalúnený exkluzívnou kožou, rovnakým materiálom bude čalúnená aj palubná doska. Farebné ladenie interiéru má byť prispôsobené exteriéru vystaveného auta.