Combi s dĺžkou 4262 mm je v porovnaní s 5-dverovým hatchbackom dlhšie o 823 mm. Celý nárast sa udial v zadnej časti, keďže rázvor náprav 2589 mm je pre obe modifikácie zhodný. Sympatické je, že napriek úžitkovému zameraniu sa ani Grandtour nevzdal expresívneho dizajnu. Postarala sa o to rozsiahla prestavba karosérie od stredových stĺpikov. Nový je teda aj zadný pár dverí s kľučkami integrovanými do okien. Efektný „plávajúci“ bočný sklený profil je lemovaný spodnou chrómovou lištou a nadväzuje na zatmavené zadné stĺpiky.
V kufri ponúka Grandtour 443 litrov pre batožinu, čo je medzigeneračný nárast síce len o tri litre, no v porovnaní s hatchbackom až o 253 litrov viac. Zväčšiť ho možno sklopením delených zadných sedadiel.
Motorovú paletu si Grandtour požičia z krátkej verzie. Pod kapotou sa tak objavia dva benzínové a dva dieselové motory s výkonovým rozpätím do 66 kW vrátane nových agregátov radu Energy – preplňovaného benzínového 3-valca 0.9 TCe 90 (66 kW) a dieselu 1.5 dCi 90 (66 kW).
Clio Grandtour by mohlo byť veľmi úspešným modelom, keďže kombíkov v nižšej triede je ako šafranu. Konkurentom mu je v súčasnosti v podstate len Škoda Fabia.