Vzhľad novej „Zmije“ ostáva verný odkazu predchádzajúcich generácií. Dizajnéri ani pri novinke neopustili typickú dlhú prednú kapotu a čo najviac dozadu posunutú dvojmiestnu kabínu. Nevzdali sa ani ďalších charakteristických štylistických prvkov, akými sú napr. výrazné odvetrávacie otvory v blatníkoch alebo odtrhová hrana zadnej kapoty.
Dve verzie v ponuke
Chrysler bude hneď od začiatku predaja ponúkať dve verzie – štandardnú s označením SRT Viper a extrémnejšie zameranú SRT Viper GTS. Práve tá sa môže pochváliť podvozkom s adaptívnymi tlmičmi Bilstein DampTronic Select, upraveným uchytením ramien a špeciálnymi kevlarovými sedadlami Sabelt s väčšími dráhami výškového aj pozdĺžneho posunu.
Žiadny downsizing
Nový SRT Viper na to ide rovnako z ostra, ako jeho minulé generácie. Pod dlhou prednou kapotou opäť tróni obrovský atmosférický benzínový desaťvalec 8.4 V10 vyladený na max. výkon 477 kW/649 k a max. krútiaci moment 813 Nm (pri 4950 ot./min.), ktorý posiela svoju silu cez šesťstupňovú manuálnu prevodovku TREMEC priamo na zadné kolesá. Pohotovostná hmotnosť auta je 1,5 t. Presné dynamické parametre novej „Zmije“ Chrysler zatiaľ neprezradil.